Gå til innhold

mage muskler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med situps er at folk BARE gjør situps og tror det gjør underverker.

Dessuten, hvis det er bare den øverste delen av magen som viser muskler, så har du sannsynligvis litt ekstra fett rundt den nederste delen av magen, og det må forbrennes.

Lenke til kommentar

Situps er en jævlig dårlig mageøvelse. Er du glad i situps-stuff så gjør heller crunch. Planken i diverse former er også gode mageøvelser i tillegg til å styrke kjernemuskulaturen din. Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha mageruter og se ut som en pipestilk ellers. Alle med ordentlig sixpack kjører et skikkelig kroppsprogram.

Endret av Anaio
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Situps er en jævlig dårlig mageøvelse. Er du glad i situps-stuff så gjør heller crunch. Planken i diverse former er også gode mageøvelser i tillegg til å styrke kjernemuskulaturen din. Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha mageruter og se ut som en pipestilk ellers. Alle med ordentlig sixpack kjører et skikkelig kroppsprogram.

jeg kjører jo et kroppsprogram, men har snakker jeg om mage øvelsene!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Grunnen til at de nederste magemusklene ikke er markerte, er rett og slett at fettet dekker dem til. Du må forbrenne dette fettet ved å bruke mer energi enn du spiser. Du kan ta sit-ups og andre mageøvelser til du blir blå i trynet, men magemusklene dine vil aldri bli markerte hvis du har for høy fettprosent.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...