trener Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 hei, jeg trener mage muskler, men jeg ser bare forbedringer på øvredel av magen? hvordan skal jeg få med den undeste delen? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hvordan trener du magemusklene, da? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 hei, jeg trener mage muskler, men jeg ser bare forbedringer på øvredel av magen? hvordan skal jeg få med den undeste delen? Spise mindre. 1 Lenke til kommentar
trener Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Løpe mer hahahah, løpe mer? jeg trener være da, spiller fotball! er sentral midbane, er ganske tynn Hvordan trener du magemusklene, da? situps Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg tipper at du er en syltynn gutt med nesten sixpack 2 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Du trenger nok mer motstand enn bare kroppsvekten din når det kommer til disse situpsene. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 For å få seg sixpack? Haha, nei. Han må spise mindre, sjekke teknikken sin på situps samt implementere et par nye øvelser. Men når alt kommer til alt: spis mindre. Riktig kosthold er veien til sixpack. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Problemet med situps er at folk BARE gjør situps og tror det gjør underverker. Dessuten, hvis det er bare den øverste delen av magen som viser muskler, så har du sannsynligvis litt ekstra fett rundt den nederste delen av magen, og det må forbrennes. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Situps er en jævlig dårlig mageøvelse. Er du glad i situps-stuff så gjør heller crunch. Planken i diverse former er også gode mageøvelser i tillegg til å styrke kjernemuskulaturen din. Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha mageruter og se ut som en pipestilk ellers. Alle med ordentlig sixpack kjører et skikkelig kroppsprogram. Endret 7. mai 2012 av Anaio 2 Lenke til kommentar
trener Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Situps er en jævlig dårlig mageøvelse. Er du glad i situps-stuff så gjør heller crunch. Planken i diverse former er også gode mageøvelser i tillegg til å styrke kjernemuskulaturen din. Men jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha mageruter og se ut som en pipestilk ellers. Alle med ordentlig sixpack kjører et skikkelig kroppsprogram. jeg kjører jo et kroppsprogram, men har snakker jeg om mage øvelsene! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Grunnen til at de nederste magemusklene ikke er markerte, er rett og slett at fettet dekker dem til. Du må forbrenne dette fettet ved å bruke mer energi enn du spiser. Du kan ta sit-ups og andre mageøvelser til du blir blå i trynet, men magemusklene dine vil aldri bli markerte hvis du har for høy fettprosent. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå