Odesseiron Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Endelig fikk vi slåss i sameland under nordlyset. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 "Brian har vært favorittfiguren min siden Tekken 2 [...]" Jeg mener denne karakteren ble introdusert i Tekken 3 - ikke i Tekken 2? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Det har du helt rett i. Beklager det Lenke til kommentar
reyh Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Tekken serien er bare så herlig. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Tekken serien er bare så herlig. for villstyringer i barneskolealdern ja..... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Men hvordan er loade-tidene? I Tekken 6 tok det jo 1-3 minutter med loading mellom hver kamp, selv i lagkamper. Endret 6. mai 2012 av Coffey Lenke til kommentar
reyh Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 for villstyringer i barneskolealdern ja..... Det får være din mening. 1 Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Men hvordan er loade-tidene? I Tekken 6 tok det jo 1-3 minutter med loading mellom hver kamp, selv i lagkamper. Om man installerer spillet, så skal det ikke ta så lang tid. Lenke til kommentar
Kay-M Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Siden Tekken 3: #1: Hwoarang #2: Jin Kazama Klassisk duell hver gang. =) Lenke til kommentar
0.999... = 1 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Siden Tekken 3:#1: Hwoarang#2: Jin KazamaKlassisk duell hver gang. =) >Tekken 3 >Hwoarang >Spamme X >Alle andre begynner å grine fordi Hwoarang vinner lett Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Episk serie spill, selv om jeg begynner å få mer sansen for tekniske slossespill som UFC serien Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Tag-spill kommer aldri til å nå opp blant de mest seriøse fighterne, men jeg skjønner at de lager oppfølgere for melkinga sin skyld. Selv ser jeg frem til Tekken 7 og Street Fighter 5. Endret 7. mai 2012 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Tekken Tag Tournament var, etter min mening, det beste kampspillet noensinne. Det hadde utrolig bra grafikk og flyten var perfekt og ikke minst, DET VAR 2D! Hvis man satt seg ned og øvde på triksene til sine 8 - 10 favoritter, så hjalp det ikke for nybegynnere å drive "button-mashing", slik det er på dagens kampspill.. Etter det har Tekken bare tapt seg mer og mer, samt at de gjorde noe helt utigivelig. De endret kampstilen til Jin!! 3 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg har det orginale Tag Tournament, og er favoritten blant slossespill. Tekken serien etter dette har ikke appelert like mye til meg. Det handler mer om hurtighet enn ferdighet og "strategi". Men kanskje jeg skal prøve neste TAG og gi det en sjangse. Det hadde vært kjekt å ha det på PS3. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Dag 1 kjøp, enkelt og greit:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå