Laila - Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Lyden av stillhet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 idyllisk bilde, huset skader nu ikke bildet Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det er nå alltids letter å fjerne husene i etterbehandlingen enn før man tar bildet. Fin stemning, men bildet virker noe "ullent". Likevel imponerende skarpt om det er tatt håndholdt. Tror bildet kunnet vært "løftet" betraktelig med litt etterbehandling. Grunnlaget fra kameraet er jo rimelig bra. Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det er stor sjanse for at det sitter en padde et eller annet sted i dette bildet, sikkert en og annenfugl også. Sjansen for at et hus skulle dukke opp var vel heller liten, så du burde være stolt. Ikke mange fotografer har klart dette før deg. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Finest å tenke seg at det er ute i 'ødemarka' ja, for stemningen sin del. Men så ikke huset heller jeg, før jeg leste det du hadde skrevet. Ellers et idyllisk bilde, med god tittel Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 idyllisk bilde, huset skader nu ikke bildet Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Det er nå alltids letter å fjerne husene i etterbehandlingen enn før man tar bildet. Fin stemning, men bildet virker noe "ullent". Likevel imponerende skarpt om det er tatt håndholdt. Tror bildet kunnet vært "løftet" betraktelig med litt etterbehandling. Grunnlaget fra kameraet er jo rimelig bra. Tusen takk for fin tilbakemelding. Ja, det er håndholt....gjør det sjelden lenger nå...Har ikke noe særlig muligheter for etterbehandling ennå - men legger denne på vent til den tiden kommer Det er stor sjanse for at det sitter en padde et eller annet sted i dette bildet, sikkert en og annenfugl også. Sjansen for at et hus skulle dukke opp var vel heller liten, så du burde være stolt. Ikke mange fotografer har klart dette før deg. Tusen takk! Noen må være den første Finest å tenke seg at det er ute i 'ødemarka' ja, for stemningen sin del. Men så ikke huset heller jeg, før jeg leste det du hadde skrevet. Ellers et idyllisk bilde, med god tittel Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg