Gå til innhold

mistet telefonen

Anbefalte innlegg

Hei

Droppet en Htc Sensation ett eller annet sted i natt. Noen som vet hvordan det der sporingsgreiene fungerte nå igjen? Mens jeg alikevel oppretter en ny tråd her, noen som vet hva slags telefon jeg kan erstatte den med? Så det har kommt en del nye modeller i det siste... Kunne tenke meg en med litt bedre kamera, ellers så er ikke kriteriene de helt store

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg at politiet ikke prioterer slikt veldig mye for tiden, men du kan jo melde den stjålet om for eksempel Plan B ikke skulle fungere som forventet og du ikke får den tilbake.

Om noen tar den med seg og velger å beholde mobilen din så kan politiet forsatt spore den opp uansett om SIM kortet er skiftet. (Har jeg hørt, sporer vel kanskje IMEI nummeret til mobilen? :hmm: )

Lenke til kommentar

kjøpte meg en one x i dag. sikkert flott med gal s3, men fuck it. meget happy så langt.

plan b hadde ingen effekt.

politiet er som vanligt en vits, og de kontakter jeg kun når det er festligheter hos naboen midt i uken.

hadde uansett vært kult om du kunne få en kilde/bekreftelse på sporingen du prater om

Lenke til kommentar

kjøpte meg en one x i dag. sikkert flott med gal s3, men fuck it. meget happy så langt.

plan b hadde ingen effekt.

politiet er som vanligt en vits, og de kontakter jeg kun når det er festligheter hos naboen midt i uken.

hadde uansett vært kult om du kunne få en kilde/bekreftelse på sporingen du prater om

Plutselig fikk jeg lyst til å miste min Desire HD :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...