Storeulv Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Er det mulig å få en utskrift eller annen eksport av EDL fra Studio 8? Har leita litt og ikke funnet noe, og prosjektfila så heller "kryptisk" ut da jeg prøvde å ta den opp i en editor. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Nei, Studio har ikke støtte for EDL. Da må du nok opp på Pinnacle Edition Lenke til kommentar
Storeulv Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Synd, siden programmet selv presenterer en form for EDL i en av visningene sine. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Du kan vise filmen din i Studio på 3 forskjellige måter; timeline, storyboard og Tekst (tidslinje, dreiebord og tekstvisning). Det er sikkert sistnevnte du så i reklamen. Litt usikker, men det kan godt tenkes denne linjen kan skrives ut på et sett. Du bytter forresten mellom visningene med knappene helt til høyre, under påsynsvinduet. /Øystein Lenke til kommentar
Storeulv Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har programmet inne, det funker faktisk veldig greit her hos meg. Siden det er enklere å kjøre capture med inndeling av scener her enn i Premiere så hadde det vært gromt å kunne grovredigere, kjøre ut EDL og så sette opp en batch capture i Premiere for å ta siste finishen der. Det var i denne sammenheng jeg tenke på å kjøre ut EDL som Det er jo selvfølgelig en mulighet å kjøre en del skjermdumper av EDL i Studio - kanskje det er sånn jeg må gjøre det. Noen som har brukt Premiere kontra Edition? Fordeler/ulemper med de to?Så at jeg var kvalifisert til en upgrade siden jeg har fullversjon av Premiere 5 som fulgte med et Miro dc30 plus jeg har liggende. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Noen som har brukt Premiere kontra Edition? Fordeler/ulemper med de to? Så at jeg var kvalifisert til en upgrade siden jeg har fullversjon av Premiere 5 som fulgte med et Miro dc30 plus jeg har liggende. Lar Predecessor svare på det! Jeg har forøvrig selv gått veien fra Adobe Premiere til Edition, og jeg syns Edition er bedre på flere punkter; - krefter under redgering (langt flere sanntidseffekter) - enklere grensesnitt - bedre verktøy for innspilling av video - leveres både i norsk og engelsk utgave - gratis telefon/internett/epost support Kan også lese mer på www.edition.no. /Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå