Gå til innhold

Ville dere ha hjulpet til med en fotball webside?

NeEeO

9 stemmer

1. 1. Ville du ha vært villig til å skrive for nettsiden?

2. 2. Hadde du vært villig til å besøkte nettstedet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Dere skjønner det at jeg har tenkt litt, og prøvd å komme på noen fine ideer.

Resultatet av dette ble: En fotball nettsside :p . Kan kjøpe opp domene og slikt, men det er ingen grunn til dette hvis jeg ikke får gjester, eller hjelpere.

Jeg skal forklare litt nærmere innpå hva jeg mener med dette. Ideen bak nettsiden r at det skal handler om fotball. Det skal være en fotball nettside der enkelte kan skrive artikler om fotball/premier league, og konseptet blir nesten helt samme som f.eks tv2sport, og vg.no/sport/fotball, bare at det skal kun handle om fotball, tabell og at det skal være mulig å diskutere. (flere ideer settes også pris på).

Jeg har to teorier:

1. Alle skal få lov til å publisere artikler, og meninger.

2. Kun enkelt personer vil få lov til å skriver artikler.

Hvis teori nummer to skal være mulig må jeg ha noen til å skrive artikler ;) Noen frivillige. Det kan likegodt være 6-7 stykk, men det må være orden i saker, og ting.

Dessuten er det ikke nok med bare ansatte, men også gjester som gidder å lese på nettsiden.

Er veldig i tvil om dette prosjektet, derfor spør jeg:

Ville du ha meldt deg frivillig?

Hvilken teori hadde du valgt 1, eller 2?

Ville du ha besøkt nettsiden?

:hmm:

Endret av ZPAS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange ildsjeler som driver supporterklubber i Norge som sikkert kunne skrevet for siden din.

Skal du ha et tilbud å komme med som er bedre enn eks. SkySports og TV2 må du skille deg ut. Du burde dekke Silly Season ganske godt.

Er det til nordmenn eller er siden global?

Lenke til kommentar

Dessuten kan du få mange treff ved å linke til sider der de viser fotballkamper. Piratnettsteder altså. Under kampen mellom Barca og Chelski lette vi en stund etter en god side før vi fant en, og mange av sidene ble stengt ganske fort. Så hvis du finner en kilde til en god stream, eksempelvis at du lagrer alle sidene og ender opp med en lang liste etter hvert, så kan folk gå inn på siden din for dette. Da vil du få mange treff, og kanskje effekten blir at folk produserer mer innhold for siden din. Hvis de da gjør dette blir siden din enda mer kjent, og enda flere besøker den nå de skal se kamp. Og da ruller ballen :)

Lenke til kommentar

Dessuten kan du få mange treff ved å linke til sider der de viser fotballkamper. Piratnettsteder altså. Under kampen mellom Barca og Chelski lette vi en stund etter en god side før vi fant en, og mange av sidene ble stengt ganske fort. Så hvis du finner en kilde til en god stream, eksempelvis at du lagrer alle sidene og ender opp med en lang liste etter hvert, så kan folk gå inn på siden din for dette. Da vil du få mange treff, og kanskje effekten blir at folk produserer mer innhold for siden din. Hvis de da gjør dette blir siden din enda mer kjent, og enda flere besøker den nå de skal se kamp. Og da ruller ballen :)

Takk for tips :) var jo egentlig ment for nordmenn, mn er det ulovlig å linke til stream?

Lenke til kommentar

Takk for tips :) var jo egentlig ment for nordmenn, mn er det ulovlig å linke til stream?

Tror ikke det er ulovlig faktisk. Hvis man ser på piratnettsteder har deres argumenter alltid vært at de bare linker til torrenter, og at det ikke er lagret noe på sidene deres. Litt av det samme gjelder her. Dont kill the messenger..

Lenke til kommentar

Nå skal det nevnes at folk bak piratnettsteder som "bare linker til torrenter" faktisk har blitt dømt (f.eks. thepiratebay). Nå vet jeg ikke hvordan lovene er i Norge i forhold til i Sverige, men jeg hadde nok ikke uten videre bare antatt at det er lovlig å linke til ulovlige streams.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...