Gå til innhold

Hjelp til kjøp av tastatur

Anbefalte innlegg

Ikke glem corsair K90 da...

K90 er noe av det beste jeg har vært borti, dessverre koster det ikke under 1000 lappen :)

Kommer helt an på hvor du kjøper det, koster 950kr på Dustin :p

Uten frakt, Frakten ligger på minst 99 kroner. Det blir over 1000 lappen totalt :p

Endret av San22_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å spore helt av alt som er relatert til TS sitt spørsmål: Hva er vitsen med en "gaming" tastatur til 1000++ kr??

Jeg har et 199,- tastatur fra MS kjøpt i forrige århundre som gjør jobben ypperlig, både til gaming og skriving.

-frank

En person som ikke "kjenner" forskjellene på et skrivetastatur til 199 kroner og et gamingtastatur til 1000 kroner eller over...vel da er du i iallefall ingen gamer

Jeg gamer men er ikke gamer nei ;-)

(dvs. at jeg legger ned nok timer i Minecraft til å rivalisere en starcraft pro, men jeg tror ikke det tells)

Derimot skriver jeg bøker og manus på det, og programmer ;-)

Sier du at det faktisk er en reell forskjell og ikke en design-greie slik som Apples "i"-produkter??

-frank

Frank. Største fordelen med et "gaming" tastatur er antall taster den støtter samtidig.

de tastaturene fra 19pil og bue.. støtter bare 1 tast om gangen.. og får "input error" ved 2 taster eller mer.. mens dit tastatur støtter vel kanskje 2 taster om gangen.. skriver du litt fort. kan du risikere at bokstaver ikke blir registrert.

Har du et skikkelig gaming tastatur.. så støtter det mange taster samtidig.. (mitt G19 logitech støter minst 5 tester samtidig etter info fra logitech. ) jeg har ikke klart og få input error fra det tastaturet.. men det jeg bruker på jobb (Mx5500 støtter ikke så¨mange taster samtidng.. (2 tror jeg) der får jeg av og til feil. vil si. maskinen kommer med et uselt piip. eventuelt taster ikke blir registrert ved trykk. )

tastatur under 500.. så holder jeg en finger på logitech sit G105 som er blitt linket til tidligere.. eventuelt håpe på noen fine tilbud.. ga 799,- for mitt logitech G19 på expert i januar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...