Gå til innhold

Hjelp til kjøp av tastatur

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et nytt tastatur og trenger tips.

Tastaturet skal brukes en del til gaming men også vanlig bruk. Jeg har tidligere sett litt på Razer BlackWidow Ultimate, et tastatur jeg likte godt, men dette var litt dyrt. Gjerne noe i den duren, men ikke så dyrt. Helst ikke over 500-lappen.

Ellers kan dere bare gi meg tips til bra og billige tastaturer generelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å spore helt av alt som er relatert til TS sitt spørsmål: Hva er vitsen med en "gaming" tastatur til 1000++ kr??

Jeg har et 199,- tastatur fra MS kjøpt i forrige århundre som gjør jobben ypperlig, både til gaming og skriving.

-frank

Vel, det er vel noe kalt mekaniske taster :)

Drømmeverden når man skriver.

Lenke til kommentar

For å spore helt av alt som er relatert til TS sitt spørsmål: Hva er vitsen med en "gaming" tastatur til 1000++ kr??

Jeg har et 199,- tastatur fra MS kjøpt i forrige århundre som gjør jobben ypperlig, både til gaming og skriving.

-frank

En person som ikke "kjenner" forskjellene på et skrivetastatur til 199 kroner og et gamingtastatur til 1000 kroner eller over...vel da er du i iallefall ingen gamer :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

-frank

En person som ikke "kjenner" forskjellene på et skrivetastatur til 199 kroner og et gamingtastatur til 1000 kroner eller over...vel da er du i iallefall ingen gamer :)

Jeg gamer men er ikke gamer nei ;-)

(dvs. at jeg legger ned nok timer i Minecraft til å rivalisere en starcraft pro, men jeg tror ikke det tells)

Derimot skriver jeg bøker og manus på det, og programmer ;-)

Sier du at det faktisk er en reell forskjell og ikke en design-greie slik som Apples "i"-produkter??

-frank

Lenke til kommentar

-frank

Jeg gamer men er ikke gamer nei ;-)

(dvs. at jeg legger ned nok timer i Minecraft til å rivalisere en starcraft pro, men jeg tror ikke det tells)

Derimot skriver jeg bøker og manus på det, og programmer ;-)

Sier du at det faktisk er en reell forskjell og ikke en design-greie slik som Apples "i"-produkter??

-frank

Tuller du eller? Har du noen gang prøvd å skrive eller spille med et mekanisk tastatur? Forskjellen er så stor at det ikke finnes et ord i verden som kan beskrive det.

Lenke til kommentar

Jeg har Microsoft SideWinder X4 og er super fornøyd med det.

http://www.komplett....aspx?sku=580139

Det var i den rangen jeg tenkte på. Grei design, fin tastelyd og billig.

Noen som har erfaring med Razer Arctosa?

Arctosa er ikke et mekanisk tastatur.

Her to eksempler på mekaniske tastatur til under 1000 lappen:

1: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=657579

2: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=748592

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...