Kimbomaniac Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Da fant vi ut hva som var problemet antagelig. Modemet fra Canal digital går å søker etter en ukjent ip hele tiden, fikk sjekket litt grundigere med dette, og det viser seg at modemet er defekt, så da venter vi ny i posten om noen dager og satse på at det fikses Lenke til kommentar
torasbjoern Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Kan garantere deg at det er avstanden som er problemet om du sitter 40-45 meter fra routern. Prøv med en laaang ledning som det står et par poster over eller flytt pcen bare for å teste. Med den avstanden så er det vel nok at faren din går forbi routern så ramler du av nettet Man kan vel ganske sikkert si at man sitter så langt unna. Husk at hus gjerne kan ha flere etajer, og at man gjerne legger ledningen litt i hulter til bulter og det blir en del ekstra meter. Jeg tipper at han i realiteten er en eller to etasjer unna og at det går litt sikk-sakk internt med kabel om det trengs så lang ledning. Lenke til kommentar
torasbjoern Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Da fant vi ut hva som var problemet antagelig. Modemet fra Canal digital går å søker etter en ukjent ip hele tiden, fikk sjekket litt grundigere med dette, og det viser seg at modemet er defekt, så da venter vi ny i posten om noen dager og satse på at det fikses Det tok nærmere ett år å finne ut av det? Glem det. Jeg ser i ettertid at jeg blinkset. Endret 16. mars 2013 av torasbjoern Lenke til kommentar
Kimbomaniac Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 hehe tenkte jeg skulle kommentere men da slapp jeg ny tråd i tråden Lenke til kommentar
rillto Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg har hatt 2 stk dir 655 og er nok de beste jeg har hatt. Det er ikke en dårlig ruter når oppsettet er gjort skikkelig. Jeg hadde ikke kjøpt ny etter at den første falt i akvariet hvis den ikke var god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå