Gå til innhold

Fps spill med bra grafikk?

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale meg et fps spill?

Jeg vil gjerne ha bra grafikk, muligheten til å plukke opp ting fra mennesker og ellers, gjerne muligheten til å bruke litt sniper i tillegg til andre våpen. Ønsker ikke noe animerte greier..

Har nettopp rundet Rage, og det er vel noe sånt jeg ser etter. Også prøvd Fallout New Vegas, Mass Effect 3 og snart Sniper Elite 2.

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det lenge siden jeg har spilt det, så husker ikke helt hvor "bra" grafikken er annet enn at det er i litt sånn "tegneseriestil", men Borderlands er ett FPS spill som jeg syns var ganske bra. Der kan du loote fiender etter du har drept dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Metro 2033 og STALKER (med mods) er mine tips. Metro 2033 er veldig lineært, men har en interessant historie, veldig god grafikk (tung også, finnes ingen maskiner på denne planeten istand til å kjøre det på maksimale innstillinger.)

Deus Ex: Human Revolution er vel også verdt å nevne, selv om det er mye mer et RPG enn de andre nevnte her.

Lenke til kommentar

Metro 2033 og STALKER (med mods) er mine tips. Metro 2033 er veldig lineært, men har en interessant historie, veldig god grafikk (tung også, finnes ingen maskiner på denne planeten istand til å kjøre det på maksimale innstillinger.)

Deus Ex: Human Revolution er vel også verdt å nevne, selv om det er mye mer et RPG enn de andre nevnte her.

Metro 2033 så meget bra ut, takk!

Andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...