Ratleto Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Takk for et hyggelig treff - igjen - som vanlig. Dette tror jeg det bare var Helena som så utenom meg. Endret 5. mai 2012 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja, takk for treffet...veldig hyggelig, men glad jeg hadde funnet frem ull-under-tøyet igjen. Synes vi fikk med oss ganske mye på et forholdsvis lite område...mye nytt denne gangen. Interessant at vi fikk sett så mye av det luksus-hotellet...Det var noen riktig flotte utsnitt du har gjort, Ratleto...fargerikt også. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Kjempefine og fargerike bilder, Ratleto. Jeg liker putedetaljen og de fargerike metallstengene - whatever it is... Jeg har noen bidrag her: 1. Glass 2. Sykkelskurtak 3. Ganske snille pirater 4. Lamper 5. Kongeblått 6. Clarion - noiralC 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Wow...det var flott, Linepusle..utrolig bra. Jeg ordner mine i morgen, bare et par her...utrolig flotte sky-reflections i de rare veggene: 1 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ble da et bra fototreff i dag, ser dere har mye bra bilder. Tror jeg har noen selv også: Først noen båter: En glad båtpusser: Gaffel: Pistol: Maskering: Jernbane: Og så litt hotell: Og her kan jeg godt tilbringe noen kvelder: 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Så flott, Eivind....det siste ble jo som et maleri jo...(hvis du skal ha full pakke på det hotellet, blir det nok ganske dyrt ja, så det ut til....) Lenke til kommentar
Consus Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Bellagt pullert. Halegatt Pullert på rekka. Rustent avfall Landfast propell Rød tråd Petters stolthet Skylight Endret 6. mai 2012 av Consus Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fine bilder, Consus...(men du har ikke gitt tillatelse til å se de i stort) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Vanligvis lar jeg bildene her være 1280p på lengste side, bruk full editor og last de inn - og de kan godt være 200-300kb: Etterpå må de legges i forum-tråden, da klikker du der du vil ha bildet og bruker "Legg til i innlegget": Endret 6. mai 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Kjempeflotte bilder denne gangen, men jeg får ikke opp Consus' bilder i det hele tatt. Hotellbildene var morsomme å ta og å se hva dere andre har fanget av spennende vinklinger og speilinger! Eivinds Maskering er fin, synes jeg. Artig område - til tross for skiftende vær på Brattøra :-) Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hehe, trodde et lite øyeblikk at alle hadde brukt blur-filter på hotellvinduene, men skjønner jo nå at de faktisk er bygd sånn Bra jobba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Takk alle! Det var kaldt, men hyggelig, og flott lys også. Ratleto, liker spesielt nr. 2, 3, 4 og 5. Linepusle, så mange intressante og originale bilder du har tatt. Favoritter er nr. 4 og 5. Randi, flott komposisjon i begge, men spesielt det förste! Eivind, gode komposisjoner og intressante motiver, som vanlig. Liker hotellfasadene aller best. Noen av mine. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10, 11. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Flott, Helena...den siste var jo genial...så ikke den. (Det er litt mye arbeid når alle er i raw, så det tar litt tid med mine, hadde 221 og har greid å redusere de til 88 nå, likevel vil det ta litt tid.) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Virkelig mye bra denne gangen! Så bra stolstablene ble, Helena! Og stolen m/skygge (nr 9)! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Her kommer en del av mine.....ganske mange. (Resten kommer på Flickr): Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (Måtte dele opp, bare 10 om gangen stod det): De fire siste: Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Takk Randi og Linepusle! Mange fine bilder Randi. Nr 4 og 19 ble veldig bra, og nr 15 (fotografer foran hotelllfasaden) kul og spennende! Hyggelig at du tar noen bilder av oss i gruppa. Jeg gjorde det ofte för, men i det siste har jeg glemt det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Da har jeg blogget litt om treffet, og legger resten av bildene på Flickr. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Fine bilder, Randi, og jeg likte også veldig godt nr 15! Særlig solblinket i gulltanna med fotografene ved siden av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå