peacee Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hei jeg ble nettopp ferdig med å skru på min mercedes c180. å seden bagasjelåsen kun låser seg på sentrallås og knappen på nøkkelen min ikke fungerer så trykker jeg på låse dører knappen på dashbordet. probleme mitt er nøkkelen står i tenningen når jeg lukket døren :ooo hvordan kan jeg komme meg inn i bilen min??? veldig idiotisk at den står i tenninga også med tanke på at nå kan egentlig hvem som helst knuse ruta å starte bilen å kjøre.... noen som kan hjelpe meg litt fort? (( Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Falken er flink til å bryte seg inn i biler, uten å ødelegge noe. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 å di kan komme på alle døgnes tider? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja, men det koster. Prøv politiet først. Har fått hjelp 2 ganger av de gratis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=m9snI5tpr2w Det så jo latterlig enkelt ut Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ser at tråden er løst. Hvordan løste du det? Lenke til kommentar
peacee Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg fant den knekte reservenøkkelen å åpnet den. så vridde jeg litt på ledningene så lyste den :OOO wolaa bilen var åpen :D:D snakk om MAKS FLAKS hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå