Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan begynne et helt nytt liv?

Anbefalte innlegg

Og da mener jeg nesten helt på nytt. Jeg skal gjøre det kort. Er en mann på 21år som har feilet sosialt de to stedene jeg har bodd i. Bakgrunnen for det er tilfeldigheter, sjalusimomenter, og konflikter som har ført til at jeg har endt opp med 0 ekte venner. Hadde 10 stk. og sikkert mange flere enn det for to-tre år siden. Men jeg har ingen av dem igjen lenger, alle har vendt ryggen mot meg. Detaljene vil jeg ikke gå inn på.

Jeg er verken kriminell eller har utført noe vondt mot noen.

Der jeg er bosatt nå, er et utrolig dyster sted. Det er som et fengsel for meg å måtte leve her. Her har jeg heller ingen skikkelige venner. Jeg ble kjent med omtrent 5-7 stk skikkelig, men de bor for langt borte fra meg, eller vi ikke har gjensidige interesser. Familien min, som er en utrolig god kjerne med kun anstendige og ordentlige personligheter, bor langt borte fra meg også; savner dem ufattelig masse.

Til tross for at jeg har feilet, har jeg snart endt ingeniør-utdanning. Jeg vet ikke om jeg kan returnere til hjembyen, siden det er for mye vondt blod der. Jeg vil bare komme meg bort fra alt; selv er jeg en meget oppegående person, men jeg vet ikke hvordan jeg skal angripe denne situasjonen her.

Så, hvordan starte på nytt, en helt ny plass, og reparere livet? Anonym poster: b510c1ddb31be52cd88290f58930f971

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flytte til et helt nytt sted, er som å starte med blanke ark og tegnestifter! Fult mulig, og kan lønne seg. For å være helt på den sikre siden, så tar du å flytter til et sted på andre siden av landet. :) Skaff deg en jobb på det nye stedet, du gode kollegaer, du blir med ut på kveldene, skaffer deg nye venner og vips, så er du ny.

Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen i situasjonen din, det jeg gjorde var rett og slett veldig impulsivt å flytte for meg selv, noe som du også har prøvd. Sannheten er at det kommer alltid til å være noen dritt folk som skal ødelegge alt, til og med de du trodde var vennene dine. Du må bare være åpen for alle, og til slutt finner du ut hvem som er til å stole på og hvem som er bra for deg.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...