blinc Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Du er nok ikke alene om å være i freindzone. Men snart løsner det som andre sier. Ikke bare snakk med jenter, men involver deg i fysisk kontakt. Du må ta på dem. Haha det gjør jeg nok av. Startet med at de sa nei, men nå er de bare vant til det å "later" som de ikke vil og sier "neeei sluuttttt" og ler. Hmm, du er tydeligvis ikke så gammel Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Snakk med de som du ville snakket til moren din. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Du er nok ikke alene om å være i freindzone. Men snart løsner det som andre sier. Ikke bare snakk med jenter, men involver deg i fysisk kontakt. Du må ta på dem. Haha det gjør jeg nok av. Startet med at de sa nei, men nå er de bare vant til det å "later" som de ikke vil og sier "neeei sluuttttt" og ler. Hmm, du er tydeligvis ikke så gammel Jeg er 17, men litt overdrevent måten jeg skrev det på kanskje. Snakk med de som du ville snakket til moren din. Dårlig ide, iallefall for meg. lukter friend zone Duh Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvis du liker ei jente, dra hun med på kino eller noe, vis at du er interessert. Hvis kvelden går bra, så prøver du å avslutte med et kyss Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Hvis du liker ei jente, dra hun med på kino eller noe, vis at du er interessert. Hvis kvelden går bra, så prøver du å avslutte med et kyss Hørtes bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå