Elvis Plesly Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hei! Er en gutt som er ganske populær hos jenter. Men ikke på måten jeg vil. Er alltid i friend zone fordi jeg aldri viser noen følelser, og er en morsom og artig kar. Vil så klart være den sammen karen, men med en jente under min arm Så, hvordan er det man sjarmerer en jente ordentlig, men ikke overdrevent? Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Spørsmålet ditt er unødvendig, du har taket på det. Vær litt tålmodig så skal du se ... 5 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Spørsmålet ditt er unødvendig, du har taket på det. Vær litt tålmodig så skal du se ... Har vært tålmodig nok i en stund.. Så har det også seg at flere jenter sier "du vet jeg likte deg før?" men de har aldri sagt noe! Og jeg har tydeligvis ikke lagt merke til det heller/////de har klart å ikke vise følelser.. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Sikkert ikke det svaret du vil høre, men; En partner skal være din beste venn, en du alltid kan stole på... Start med det, så finner du ut etterhvert om det er en som passer som mer enn bare venn Jeg kjenner meg virkelig igjen i det du sier om å alltid være i Friend Zone, men mener å huske fra et eller annet sted at det visst nok skal være positivt å bli sett med andre jenter om du skal imponere noen. Gir egentlig litt mening hvis du tenker over det, men nå vet jeg ikke om det egentlig stemmer... kan være totalt bullshit xD Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Tjaa, kan sikkert være både riktig og galt! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hva med å faktisk begynne å vise litt følelser hvis du har dem? Hvordan skal de vite at du liker dem hvis du ikke viser det, på samme måte som de gjør? Det er helteit faktisk.. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Hva med å faktisk begynne å vise litt følelser hvis du har dem? Hvordan skal de vite at du liker dem hvis du ikke viser det, på samme måte som de gjør? Det er helteit faktisk.. Jeg viser alltid følelser. Snakker mere om at jeg går på knær og griner foran dem. Og det er helteit Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hva med å faktisk begynne å vise litt følelser hvis du har dem? Hvordan skal de vite at du liker dem hvis du ikke viser det, på samme måte som de gjør? Det er helteit faktisk.. Jeg viser alltid følelser. Snakker mere om at jeg går på knær og griner foran dem. Og det er helteit Gi meg gjerne ett eksempel på hvordan du håndtrer det når du har følelser for noen. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Hva med å faktisk begynne å vise litt følelser hvis du har dem? Hvordan skal de vite at du liker dem hvis du ikke viser det, på samme måte som de gjør? Det er helteit faktisk.. Jeg viser alltid følelser. Snakker mere om at jeg går på knær og griner foran dem. Og det er helteit Gi meg gjerne ett eksempel på hvordan du håndtrer det når du har følelser for noen. Det blir alt for mye å ramse opp. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Men hvor gammel er du? Det kan være litt viktig her når man skal gi råd? Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Men hvor gammel er du? Det kan være litt viktig her når man skal gi råd? Prøver å holde lav profil, men er eldre enn fjortenåring men yngre enn en ferdigutdannet person. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Du sier det jo selv, du viser ikke følelser. Hva er det du ønsker? "Hei, kom under armen min og være min buddy?" 1 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Du sier det jo selv, du viser ikke følelser. Hva er det du ønsker? "Hei, kom under armen min og være min buddy?" Som sagt over - da jeg sier følelser mener jeg å gå ned på knær og grine. Selvfølgelig om du tenker at jeg er omtenksom, søt, hyggelig og smiler mye og litt sånn barnslig aktig rundt jenter, klart, det er jeg jo. Men er jo det også stort sett, og å overdrive (fordi å vise mer enn det jeg vanligvis gjør) er jo ikke et alternativ. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 tips: johnny bravo havner aldri friendzone 6 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 tips: johnny bravo havner aldri friendzone OT: haha da jeg leste navnet ditt trodde jeg det sto homsesmasher... Back: but he gets rejected without knowing! 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) tips: johnny bravo havner aldri friendzone OT: haha da jeg leste navnet ditt trodde jeg det sto homsesmasher... Back: but he gets rejected without knowing! Hmm på tide å bare være gnurk da. Endret 7. mai 2012 av [email protected] Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Du er nok ikke alene om å være i freindzone. Men snart løsner det som andre sier. Ikke bare snakk med jenter, men involver deg i fysisk kontakt. Du må ta på dem. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Du er nok ikke alene om å være i freindzone. Men snart løsner det som andre sier. Ikke bare snakk med jenter, men involver deg i fysisk kontakt. Du må ta på dem. Haha det gjør jeg nok av. Startet med at de sa nei, men nå er de bare vant til det å "later" som de ikke vil og sier "neeei sluuttttt" og ler. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 ikke ta dem på puppene og musa... Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 ikke ta dem på puppene og musa... Haha det er generelt for moro skyld. Ellers blir det jo klem og kos hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå