Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor langt har dere gått for et ligg?

Anbefalte innlegg

Skulle absolutt tatt med kloroformen ja.

Vel, hva mener du med situasjonen etter younghunk? Mellom meg og henne? Vi hadde gjort det før, og det var vel egentlig det eneste forholdet vi hadde. Hun skjønte jo hva jeg ville, men ville ikke den gangen. Men jeg fant jo etter hvert ut at hun ikke er helt min type jente(Paradise-typen), og selv om jeg ikke var ute etter mer enn sex avsluttet jeg kontakten, rett og slett fordi det ikke var så riktig mellom oss.

Alt er vel en erfaring :) Greit å få blueballs en gang i blant, men ikke mer.

Om du bare ville få nappet fisken er det greit, tenkte mere på om dere var "nære" så ville dere ha en klein situasjon senere :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte 2 mil! Lenger enn det behøver ikke jeg stresse avgårde... vanligvis trenger jeg bare flytte meg til nærmeste dame, men denne gangen var den diggeste av dem geografisk plassert i et utkantstrøk, så da er det jo kjekt å ha bil med turbo!

Lenke til kommentar

Og du betalte for kondomene, så indirekte betalte du for sex? Slikt får man gratis veldig mange steder, lett tilgjengelig.

Sant det, men når man har brukt opp alle kondomene, må man skaffe mer. Helsesøster kommer ikke på døra fordi jeg har gått tom for kondomer. Jeg var 15 år, så butikken var den enkleste løsningen. Med din tankegang, vil det indirekte si at faren min betalte for at jeg skulle ha sex med jenta. Da jeg selv ikke tjente penger og faren min var min største sponsor. Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Og du betalte for kondomene, så indirekte betalte du for sex? Slikt får man gratis veldig mange steder, lett tilgjengelig.

Sant det, men når man har brukt opp alle kondomene, må man skaffe mer. Helsesøster kommer ikke på døra fordi jeg har gått tom for kondomer. Jeg var 15 år, så butikken var den enkleste løsningen. Med din tankegang, vil det indirekte si at faren min betalte for at jeg skulle ha sex med jenta. Da jeg selv ikke tjente penger og faren min var min største sponsor.

Lucky you

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...