Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Skulle absolutt tatt med kloroformen ja. Vel, hva mener du med situasjonen etter younghunk? Mellom meg og henne? Vi hadde gjort det før, og det var vel egentlig det eneste forholdet vi hadde. Hun skjønte jo hva jeg ville, men ville ikke den gangen. Men jeg fant jo etter hvert ut at hun ikke er helt min type jente(Paradise-typen), og selv om jeg ikke var ute etter mer enn sex avsluttet jeg kontakten, rett og slett fordi det ikke var så riktig mellom oss. Alt er vel en erfaring Greit å få blueballs en gang i blant, men ikke mer. Om du bare ville få nappet fisken er det greit, tenkte mere på om dere var "nære" så ville dere ha en klein situasjon senere Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 7. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. mai 2012 "Unnskyld, lukter denne kluten kloroform?" 15 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg liker hvordan denne tråden har utviklet seg. 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg måtte faktisk spante en drink en gang. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 tatt på ølbrillan, så jeg ikke så hvor stygg hun egentlig var. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg liker hvordan denne tråden har utviklet seg. Sant Jeg måtte faktisk spante en drink en gang. En shot = et ligg? Damn, lucky one tatt på ølbrillan, så jeg ikke så hvor stygg hun egentlig var. Funker alltid Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Kledd meg i damekjole. (Det funka). Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Snakket med en vennine på fb chat natt til en lørdag (ellers så var det muligens msn på den tiden) og plutselig var jeg i bilen på vei til henne. 1t og 10min unna. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 JEg har gått hele livet, enda ikke funnet dette ligget. 1 Lenke til kommentar
Perrin29 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 gikk iallefall 5 kilometer en natt alle taxi'er var opptatt og vi bestemte oss for å gå hjem til henne Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Kjørte 2 mil! Lenger enn det behøver ikke jeg stresse avgårde... vanligvis trenger jeg bare flytte meg til nærmeste dame, men denne gangen var den diggeste av dem geografisk plassert i et utkantstrøk, så da er det jo kjekt å ha bil med turbo! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg sa ja takk til pose når jeg kjøpte kondomer. 4 Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Og du betalte for kondomene, så indirekte betalte du for sex? Slikt får man gratis veldig mange steder, lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Og du betalte for kondomene, så indirekte betalte du for sex? Slikt får man gratis veldig mange steder, lett tilgjengelig. Sant det, men når man har brukt opp alle kondomene, må man skaffe mer. Helsesøster kommer ikke på døra fordi jeg har gått tom for kondomer. Jeg var 15 år, så butikken var den enkleste løsningen. Med din tankegang, vil det indirekte si at faren min betalte for at jeg skulle ha sex med jenta. Da jeg selv ikke tjente penger og faren min var min største sponsor. Endret 10. mai 2012 av Heradon Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Det er helt katastrofalt, egentlig. Hadde din far visst hva du brukte penga hans på, hadde han følt seg som en pimp og garantert skammet seg flere år i etterkant. Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Og du betalte for kondomene, så indirekte betalte du for sex? Slikt får man gratis veldig mange steder, lett tilgjengelig. Sant det, men når man har brukt opp alle kondomene, må man skaffe mer. Helsesøster kommer ikke på døra fordi jeg har gått tom for kondomer. Jeg var 15 år, så butikken var den enkleste løsningen. Med din tankegang, vil det indirekte si at faren min betalte for at jeg skulle ha sex med jenta. Da jeg selv ikke tjente penger og faren min var min største sponsor. Lucky you 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 - Løyet om at jeg har følelser for henne i fylla - Sagt jeg har elsket henne i fylla - Tatt fly halve Norge - Trålet byen fra klokken 18 til 05. Endte opp med trekant med 2 feite damer (siste gang!) Anonym poster: e0ca59a7e8f69fca0c38c472e872ec40 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Vil du bli med hjem å se på Donaldsamlinga mi? Hun ble med hjem. 3 år senere ble det jokkings. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg