Elvis Plesly Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Tittel sier vel alt.. Hvor langt, drøyt, og rart har dere noen gang gått for å "sjarmere" motsatt skjønn for et ligg? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Er vel heller snakk om hvor langt det motsatte kjønn har gått for å sjarmere meg. Og ja, jeg er gutt. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 5. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. mai 2012 Begynte å vaske meg... 18 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 tok fly til amsterdam Det å tenke på å finne en prostituert eller planlagt? Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 5. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. mai 2012 Kontantkort Anonym poster: ba7e2444a107d6f268b91789c809ef5b 13 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Har jo gått til utestedet da 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Aldri gått lenger enn 2000. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Tja, for å ta jomfrudommen så var jeg med ei jente over flere mnd. Hu likte meg veldig godt, og ville noe mer. Jeg sa at jeg også kunne tenkt meg noe mer. (i lied!) Etter mange møter med masse klining så skjedde det. Brøyt kontakt med henne dagen etter. Hadde dårlig samvitighet lenge, da hu ble veldig såret Dette var vel 5 år siden tenker jeg. Vi er faktisk venner igjen nå! Kan ikke si det er så langt å gå, men. Endret 5. mai 2012 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Tja, for å ta jomfrudommen så var jeg med ei jente over flere mnd. Hu likte meg veldig godt, og ville noe mer. Jeg sa at jeg også kunne tenkt meg noe mer. (i lied!) Etter mange møter med masse klining så skjedde det. Brøyt kontakt med henne dagen etter. Hadde dårlig samvitighet lenge, da hu ble veldig såret Dette var vel 5 år siden tenker jeg. Vi er faktisk venner igjen nå! Kan ikke si det er så langt å gå, men. Ikke sånn jeg tenkte, heller sånn idiotisk av seg osv Men altså det med å bryte jomfrudommen slik når man er un er nokså normalt But the hard thing is now that girls know that and are more secure Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Husker godt at jeg sa til foreldrene mine at jeg skulle sove hos en kompis (men i realiteten skulle jeg til ei jeg rota med på den tida), i det jeg var på vei ut døra kom mor min hjem og tilbød seg å kjøre meg, jeg sa hun ikke trengte, men hun insisterte. Så det hele endte opp med at jeg ble kjørt 4km i feil retning, til en plass uten bussforbindelse. Gikk vel i 2 timer før jeg kom frem til hun jeg skulle være oss >_> Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Husker godt at jeg sa til foreldrene mine at jeg skulle sove hos en kompis (men i realiteten skulle jeg til ei jeg rota med på den tida), i det jeg var på vei ut døra kom mor min hjem og tilbød seg å kjøre meg, jeg sa hun ikke trengte, men hun insisterte. Så det hele endte opp med at jeg ble kjørt 4km i feil retning, til en plass uten bussforbindelse. Gikk vel i 2 timer før jeg kom frem til hun jeg skulle være oss >_> Skulle kanskje ikke sagt at hu skulle kjøre deg så langt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Ca 5,354634 km Endret 6. mai 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Husker godt at jeg sa til foreldrene mine at jeg skulle sove hos en kompis (men i realiteten skulle jeg til ei jeg rota med på den tida), i det jeg var på vei ut døra kom mor min hjem og tilbød seg å kjøre meg, jeg sa hun ikke trengte, men hun insisterte. Så det hele endte opp med at jeg ble kjørt 4km i feil retning, til en plass uten bussforbindelse. Gikk vel i 2 timer før jeg kom frem til hun jeg skulle være oss >_> Skulle kanskje ikke sagt at hu skulle kjøre deg så langt Hun kjørte meg til døra for sikkerhetsskyld, hun så til og med på når jeg ringte på døra til kompisen min, som fattet ingenting ! ^^ Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Husker godt at jeg sa til foreldrene mine at jeg skulle sove hos en kompis (men i realiteten skulle jeg til ei jeg rota med på den tida), i det jeg var på vei ut døra kom mor min hjem og tilbød seg å kjøre meg, jeg sa hun ikke trengte, men hun insisterte. Så det hele endte opp med at jeg ble kjørt 4km i feil retning, til en plass uten bussforbindelse. Gikk vel i 2 timer før jeg kom frem til hun jeg skulle være oss >_> Skulle kanskje ikke sagt at hu skulle kjøre deg så langt Hun kjørte meg til døra for sikkerhetsskyld, hun så til og med på når jeg ringte på døra til kompisen min, som fattet ingenting ! ^^ Haha, jasså! Det var da kjipt for deg XD Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Høres ut som moren din hadde en mistanke, og at hun (ræv)kjørte deg med vilje. Har vel ikke gått så fryktelig langt, men det var likevel så mye at jeg følte selvforakt etterpå for å være så svak for det motsatte kjønn. Kjørte fra en kompis (festen var over uansett, så det var OK), til byn for å plukke opp henne, kjørte henne hjem (hun bor like ved meg), og sto ganske lenge og pratet med henne utenfor. Frøs og var drittrøtt, spurte om jeg kunne overnatte og fikk nei til svar. Så fikk meg ikke noe en gang, det er jo det verste. Drittdag. 3 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Høres ut som moren din hadde en mistanke, og at hun (ræv)kjørte deg med vilje. Har vel ikke gått så fryktelig langt, men det var likevel så mye at jeg følte selvforakt etterpå for å være så svak for det motsatte kjønn. Kjørte fra en kompis (festen var over uansett, så det var OK), til byn for å plukke opp henne, kjørte henne hjem (hun bor like ved meg), og sto ganske lenge og pratet med henne utenfor. Frøs og var drittrøtt, spurte om jeg kunne overnatte og fikk nei til svar. Så fikk meg ikke noe en gang, det er jo det verste. Drittdag. Hahaha! Hvordan var situasjonen etter? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Høres ut som moren din hadde en mistanke, og at hun (ræv)kjørte deg med vilje. Har vel ikke gått så fryktelig langt, men det var likevel så mye at jeg følte selvforakt etterpå for å være så svak for det motsatte kjønn. Kjørte fra en kompis (festen var over uansett, så det var OK), til byn for å plukke opp henne, kjørte henne hjem (hun bor like ved meg), og sto ganske lenge og pratet med henne utenfor. Frøs og var drittrøtt, spurte om jeg kunne overnatte og fikk nei til svar. Så fikk meg ikke noe en gang, det er jo det verste. Drittdag. Ouch. Det er da man angrer på at man glemte å ta med kloroformkluten. 3 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Skulle absolutt tatt med kloroformen ja. Vel, hva mener du med situasjonen etter younghunk? Mellom meg og henne? Vi hadde gjort det før, og det var vel egentlig det eneste forholdet vi hadde. Hun skjønte jo hva jeg ville, men ville ikke den gangen. Men jeg fant jo etter hvert ut at hun ikke er helt min type jente(Paradise-typen), og selv om jeg ikke var ute etter mer enn sex avsluttet jeg kontakten, rett og slett fordi det ikke var så riktig mellom oss. Alt er vel en erfaring Greit å få blueballs en gang i blant, men ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg