ostenxx Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ikke at det har så stor betydning, men P8Z77 - V Pro har vel ikke blåtann innebygd? Man må vel gå for deluxe - kortet da ... Du sier noe der, jeg fikk det ikke helt til å gå opp selv. Når jeg ser gjennom det nå viser det seg at jeg har tatt info om P8Z77-V Pro fra TS sitt innlegg istedet for fra Asus, opplysningen om at BT GO! var med på kortet kommer derifra. beklager feilen :/ Ja, det går litt i surr for min del også med alle disse "mid - class" hovedkortene til Asus. Men jeg endte til slutt opp med P8Z77-V Pro fremfor for Deluxe. Jeg klarer ikke helt å gi slipp på pci per dags dato ettersom jeg har et Creative lydkort jeg vil fortsette å bruke. Til trådstarter mener jeg nok det vil passe best med samme hovedkort som jeg selv har valgt. For min del er funksjonalitet like viktig som overklokkingspotensial. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/1433279-asus-maximus-v-gene-eller-asus-p8z68-v-progen3/page/2/#findComment-19239752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå