Gå til innhold

Asus Maximus V GENE eller Asus P8Z68-V PRO/GEN3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BT go! vil nok være en funksjon for hovedkortene med innebygget bluetooth, Maximus V Gene har samme funksjoner over en USB kabel til en annen PC istedet for bluetooth til telefonen. det kalles ROG connect

med å kjøpe ett P8Z68-V Pro/Gen3 vil du miste det trådløse nettet, DLNA og USB BIOS Flashback (at du kan koble til en USB pinne med BIOSen på og fikse ett korrupt BIOS)

Takker olestokk :thumbup:

arni90: Jeg vil da si at ROG kortet klarer å stille opp med en solid kamp, eller hva?

EDIT: Også lurer jeg på en ting til. La oss si at jeg velger å kjøre 2 grafikkort i crossfire/SLI, kan man da "slå sammen" de to kortene med det integrerte grafikkortet? Slik at du får mer ytelse?

Endret av Gekko96

MAXIMUS Z77 GENE mangler PCIe x1-spor og PCI-spor. Det har mindre avstand mellom sporene så SLI/CFX vil bråke mer. Det har færre ekstrakontrollere for SATA og USB, og det har mindre kjøleribber. Om du ikke bryr deg om dette er det greit, men Z68-V PRO/GEN3 har mye mer å stille opp med.

Du kan ikke bruke integrert grafikk sammen med SLI/CFX-oppsett.

Ikke at det har så stor betydning, men P8Z77 - V Pro har vel ikke blåtann innebygd? Man må vel gå for deluxe - kortet da ...

Du sier noe der, jeg fikk det ikke helt til å gå opp selv. Når jeg ser gjennom det nå viser det seg at jeg har tatt info om P8Z77-V Pro fra TS sitt innlegg istedet for fra Asus, opplysningen om at BT GO! var med på kortet kommer derifra. beklager feilen :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...