Gå til innhold

Genuine vs pirat?

Anbefalte innlegg

Kommer jo an på hvilken linsensnøkkel du prøver å aktivere. Men tommelfinger regelen er at du får aktivert inntil 15 ganger ekstra via telefon per lisens. Men så er det stopp der også.

Så det er ingen bombesikker metode.

Bruker du en nøkkel som du har funnet på nett, risikerer du at den blir stoppet før dette igjen, da Microsoft vil reagere om nøkkelen blir aktivert i mange ulike land på samme tid. På samme måte kan også nøkkelen bli merket som piratkopi, siden den brukes aktivt i mange ulike land på samme tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så sant maskinen ikke er koblet til internet.

Hvordan skulle microsoft da vite det? Så sant man ikke ringer.

Og skriver inn en tilfeldig kode på internet hentet fra en annen pc.

Godt mulig det funger til maskinen kobles til internett også blir det problemer.

Lenke til kommentar

Fornøyd med den dealen MSDN AA hadde for "studenter". Hvor man fikk 8 Windows 7 Pro lisenser for $19 eller noe? :p

Var et veldig godt tilbud det der. Benyttet meg av det opptil flere ganger, før det ble stengt ned grunnet massivt misbruk. (hjalp vel ikke til ved å spre dette på bloggen, IT-avisen, forumet etc i tillegg til alle andre som skrev om det rundt om kring i verden)

Men nøklene som man fikk den gang, funker den dag i dag.

Har testet for morroskyld og ser at jeg får aktivert lisenser jeg hadde aktivert for lenge siden også, til og med de i prinsippet kun kom med en aktivering. Blir tydeligvis fjernet etter en stund, så man kan aktivere på nytt.

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...