Rigo Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Hei, har dette scriptet: <?php require("inc/config.php"); ?> <?php $getlist = mysql_query("SELECT * FROM people WHERE id < '".addslashes($_GET['lastid'])."' LIMIT 0, 5 LIMIT 10"); while ($gl = mysql_fetch_array($getlist)) { ?> <div><?php echo $gl['id']; ?></div> <?php } ?> Problemet mitt er at jeg får følgende, men jeg aner ikke hvorfor.. Har noe lignende i en annen fil, men der funker det strålende! Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in ...lastmer.php on line 6 Merk: Linje 6 blir 5 fordi Diskusjon tydeligvis ikke tillater mellomrom i koder. Endret 5. mai 2012 av Rigo Lenke til kommentar
gxi Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Du har LIMIT to ganger i querien. Fjern den ene av dem. Lenke til kommentar
Rigo Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Kopierte det som står her, og det virker som om det fungerer for han. http://stackoverflow...oad-more-button Om jeg fjerner den ene limiten funker det ikke som jeg ønsker, fordi når jeg da trykker på "Last mer" starter den på nytt, og laster inn de samme tingene som var der fra før av. EDIT: Fikset Endret 5. mai 2012 av Rigo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå