Slettet--- Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hei, familien her har ett lite problem med safen. Vi har glemt hvor vi har gjemt koden og nøkkelen. Safen er av typen: Safeguard SD 101, den er ikke elektronisk. Vi vet om ett sted hvor de selger denne type safe, men ligger 4 timer unna. Og da vi var på safeguard sin side fant vi lite. Men det står en kode på safen og en ved nøkkelhullet. Noen tips til hva vi kan gjøre? Og alle dere som kommer her å sier at vi har stjelt safen osv, dere kan sleike meg rein der hvor sola ikke skinner Hvis dere trenger noe mer info eller annet så bare spør. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg tipper at hvis du kontakter importøren, så vil de fortelle deg hva du må gjøre og vite hva kodene betyr. Jeg tipper at du må kunne vise til en kvittering, et eierbevis. Deretter vil de antagelig kunne sende deg en ny nøkkel. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Vi fikset det, så bare og stenge slette tråden for en moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå