Gå til innhold

Noen som kunne hjulpet meg med ett lite javascript ?

Anbefalte innlegg

Jeg kunne garantert funnet dette skriptet med aa soeke litt paa google men jeg har rett og slett ikke tid til aa finne ut hva jeg skal leite etter engang ..

Jeg har null og nix peiling paa javascript :)

Saa visst det er noen som har ett lite javascript som gjoer denne simple oppgaven hadde jeg blitt glad :

Har tre valg i en dropdown list, la oss si 1,2 og 3 , visst "brukeren" velger 2 skal det komme opp automatisk (onChange) i en textbox "Hei paa deg", visst brukeren velger 3 skal det komme opp "jalla jalla"

I know, daarlig forklart men det er det jeg har tid til akkurat naa..

Evig takknemelig visst det er noen som kan ta seg noen minutter og lage dett e eller peke meg direkte til et script som gjoer noe det samme..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare glem det .. Tok ett 10 min lyn kurs i javascript og fekk mekka sammen noe jalla code som virker :)

Men en lliten ting

Off topic kanskje.. Finnes det noen ikke kommersielle websider paa nettet som kan sjekke om ett domene er ledig ?

Jeg skulle ha laget ett javascript som kunne ha sjekket om domener er ledig, men vil ikke bruke "domene sjekk motoren" til kommersielle sider som selger domener (en konkurent til min fiktive ISP )

Ja jeg holder paa med ett assignment :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...