Gå til innhold

BK: Tåken letter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veggpryd i mine øyne.Noe magisk over dette bildet.Sitter å vurderer ett kutt på 2-3cm i topp? Kunne også vært ønskelig og sett det i enda større format,detaljer vises bedre,men har forståelse for ditt valg av liten fil;)

Tak Jan Erik, :)

Lenke til kommentar

Magisk stemning! Den røde ballen (om jeg ikke ser helt feil?) løfter i mine øyne et allerede pent bilde til et enda høyere nivå og gir det en lekenhet jeg liker. For meg er det det som virkelig gjør det. Det gjør meg interessert. Pene landskapsbilder finnes det nok av, men pene landskapsbilder med objekter som overrasker og skaper interesse finnes det betraktelig færre av. Liker også godt fargespillet, sett bort ifra lyset på åsen/landskapet bak i bildet som jeg føler bryter bildet på en mindre heldig måte. Jeg ville kanskje prøvd å dempet fargen og lyset på disse områdene i Photoshop/Lightroom e.l.

Det eneste jeg ellers muligens ville sett annerledes er komposisjonen. Siden det selvfølgelig vil være vanskelig å knipse det samme bildet igjen ville prøvd å beskjære det litt, uten at jeg kan spesifisere akkurat hvor og hvor mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...