leifholm Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Tåken letter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Veggpryd i mine øyne.Noe magisk over dette bildet.Sitter å vurderer ett kutt på 2-3cm i topp? Kunne også vært ønskelig og sett det i enda større format,detaljer vises bedre,men har forståelse for ditt valg av liten fil;) Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Veggpryd i mine øyne.Noe magisk over dette bildet.Sitter å vurderer ett kutt på 2-3cm i topp? Kunne også vært ønskelig og sett det i enda større format,detaljer vises bedre,men har forståelse for ditt valg av liten fil;) Tak Jan Erik, Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Har bare ett ord: Nydelig!! Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Har bare ett ord: Nydelig!! Tak Thorhild Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 flott stemningsformidling! kunne fungert som panorama også.. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er et rigtig dejligt billede Leif. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Nydelig og anderledes mange tak Jentungen Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Det er et rigtig dejligt billede Leif. Mange tak John Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 flott stemningsformidling! kunne fungert som panorama også.. Mange tak Fotogigen Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Stilren idyll du kommer opp med her, Leif. Så fint med tåken, som overlater litt til betrakterens forestillingsevne. Den røde blåsen bryter fint i bildeflaten. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Veldig fint. Bra stemniing! Mange tak 40D Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Tak til 40D og tak til Trond Olav Lenke til kommentar
mrDorMito Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Veldig fint! Liker spesielt tåken som ligger overvannet - gjør det hele litt mystisk. Hadde nok også gjort seg fint som panorama, som flere andre og har kommentert. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Magisk stemning! Den røde ballen (om jeg ikke ser helt feil?) løfter i mine øyne et allerede pent bilde til et enda høyere nivå og gir det en lekenhet jeg liker. For meg er det det som virkelig gjør det. Det gjør meg interessert. Pene landskapsbilder finnes det nok av, men pene landskapsbilder med objekter som overrasker og skaper interesse finnes det betraktelig færre av. Liker også godt fargespillet, sett bort ifra lyset på åsen/landskapet bak i bildet som jeg føler bryter bildet på en mindre heldig måte. Jeg ville kanskje prøvd å dempet fargen og lyset på disse områdene i Photoshop/Lightroom e.l. Det eneste jeg ellers muligens ville sett annerledes er komposisjonen. Siden det selvfølgelig vil være vanskelig å knipse det samme bildet igjen ville prøvd å beskjære det litt, uten at jeg kan spesifisere akkurat hvor og hvor mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg