ayric Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hei! Er det noen som kan bekrefte at knappene på ledningen til Beats Solo fungerer som de skal med HTC One X? Mine Beats Solo er ca to år, men kjøpte ny kabel uten at det hjalp, Den gamle kabelen var slitt i enden og HTC mente det kunne være grunnen. Volumknappene fungerer ikke i det hele tatt. Og hvis jeg prøver å skippe (dobbeltklikk) så ringer telefonen til sist oppringte nummer... Jeg har lastet ned betaversjonen av Spotify (for å løse problemer med lyden), men det samme skjer i den vanlige versjonen. Takk! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Prøvd med den innebygde musikkspilleren? Lenke til kommentar
ayric Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Prøvd med den innebygde musikkspilleren? Jepp, testet nå. Akkurat det samme skjer. Lenke til kommentar
Benkern Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Nei, det funker ikke på denne telefonen. De Beatsene man får med HTC telefonen er spesiallaget for HTC telefoner. De har værken kabel som man kan bytte ut på vanlige Beats. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hei! Er det noen som kan bekrefte at knappene på ledningen til Beats Solo fungerer som de skal med HTC One X? Mine Beats Solo er ca to år, men kjøpte ny kabel uten at det hjalp, Den gamle kabelen var slitt i enden og HTC mente det kunne være grunnen. Volumknappene fungerer ikke i det hele tatt. Og hvis jeg prøver å skippe (dobbeltklikk) så ringer telefonen til sist oppringte nummer... Jeg har lastet ned betaversjonen av Spotify (for å løse problemer med lyden), men det samme skjer i den vanlige versjonen. Takk! det å dobbeltklikke for å skipe er ifra ipod/iphone og funker ikke på htc. Samme med koss iportapro, dobbeltklikk er å ringe siste nummeret, men det bør jo gå ann å endre det ett sted Lenke til kommentar
kadabriel Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Kjøpte beats studio idag. Hadde samme problemet og fant Denne Løsningen! Lenke til kommentar
ayric Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Kadabriel, en gedigen TAKK! :-) Funket som bare det. Nå gjør endelig telefonen det den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå