Gå til innhold

Problemer med Beats Solo til HTC One X

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som kan bekrefte at knappene på ledningen til Beats Solo fungerer som de skal med HTC One X?

Mine Beats Solo er ca to år, men kjøpte ny kabel uten at det hjalp, Den gamle kabelen var slitt i enden og HTC mente det kunne være grunnen.

Volumknappene fungerer ikke i det hele tatt. Og hvis jeg prøver å skippe (dobbeltklikk) så ringer telefonen til sist oppringte nummer... Jeg har lastet ned betaversjonen av Spotify (for å løse problemer med lyden), men det samme skjer i den vanlige versjonen.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hei! Er det noen som kan bekrefte at knappene på ledningen til Beats Solo fungerer som de skal med HTC One X? Mine Beats Solo er ca to år, men kjøpte ny kabel uten at det hjalp, Den gamle kabelen var slitt i enden og HTC mente det kunne være grunnen. Volumknappene fungerer ikke i det hele tatt. Og hvis jeg prøver å skippe (dobbeltklikk) så ringer telefonen til sist oppringte nummer... Jeg har lastet ned betaversjonen av Spotify (for å løse problemer med lyden), men det samme skjer i den vanlige versjonen. Takk!
det å dobbeltklikke for å skipe er ifra ipod/iphone og funker ikke på htc. Samme med koss iportapro, dobbeltklikk er å ringe siste nummeret, men det bør jo gå ann å endre det ett sted
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...