mungo Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 når jeg skriver inn www.battlefield.no i adresselinja kommer jeg bare til www.fasthost.no Er det bare jeg som har det problemet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg blir også redirectet til fasthost.no. Så det er ikke bare du som har det problemet. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Domenet er vel for salg Lenke til kommentar
DTA Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 latsabbene har vel ikke betalt regningene eller noe, men domenet er opptatt , snufs Lenke til kommentar
mungo Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Domenet er vel for salg Det tviler jeg sterkt på. Mulig at fasthost har problemer med sidene til battlefield.no. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hei hei alle sammen. Jeg har ikke ansvaret for hjemmesiden, så jeg kan nok desverre ikke si for mye om hva som har skjedd i dag, men en ting kan jeg si: At siden er nede har ingenting med domenet vårt å gjøre, det har noe med tjenesten vi får fra vår webspacetilbyder å gjøre. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Hei Daffen! Du kjenner nok meg bedre som GPS.C - Homer Killsome... Kjipt av fasthost.no å ikke klare å holde battlefield.no oppe Får håpe den kommer opp så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå