Reidar1945 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hallo der nede... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Gode farger og skarphet.Jeg føler det ble noe mørkt i skyggene(øynene),som muligens kunne vært lyst opp litt? Min mening,men det er nå bare en mening det da;) Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Gode farger og skarphet.Jeg føler det ble noe mørkt i skyggene(øynene),som muligens kunne vært lyst opp litt? Min mening,men det er nå bare en mening det da;) Takk skal du ha. Kan være enig i det. Det er et problem med de store kontrastene mellom lys og skygge i så sterkt solskinn. Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Stilig portrett!! Takk for det!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Gode farger og skarphet.Jeg føler det ble noe mørkt i skyggene(øynene),som muligens kunne vært lyst opp litt? Min mening,men det er nå bare en mening det da;) Takk skal du ha. Kan være enig i det. Det er et problem med de store kontrastene mellom lys og skygge i så sterkt solskinn. Ja nå vet ikke jeg vilket program du sitter med,men det lar seg å fikse..markere å legge på mer lys ret og slett..men fint slik å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg