nikonfjott Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 "sprengt fartsgrense" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Her gjør utsnittet mye av bildet.Dette er noe jeg har sans for,disse "trange" utsnittene som gir ett slikt bilde som her, en helt annen opplevelse enn om det skulle vært mer luft...ja holdt på si alle veier.Nei her falt jeg nesten i staver...beundringsverdig bilde(utsnitt) 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Et bra bilde av en ting, som setter følelser i sving. Tror "gutta" ser det sånn og ?? 1 Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Her gjør utsnittet mye av bildet.Dette er noe jeg har sans for,disse "trange" utsnittene som gir ett slikt bilde som her, en helt annen opplevelse enn om det skulle vært mer luft...ja holdt på si alle veier.Nei her falt jeg nesten i staver...beundringsverdig bilde(utsnitt) Det var volsomt, er litt fersk med foto, så det er hyggelig med sånne tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hu hei hvor det går!!! øh gikk, har gått, ...denna står..... Du må ha terning kast fem for denne, og jeg er kjip på femmera altså. :0) 1 Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Print det ut på lerret i formatet 40x100 og gi det i gave til Biltilsynet i drammen, en kjøreskole, DHL, Linjegods eller politistasjon. De hadde sikkert satt stor pris på det å hengt det opp. 1 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Imponert, kreativt !!! Endret 7. mai 2012 av Jentungen2 1 Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Sterk firer dette Helt kanon Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Sterk firer dette Helt kanon Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg