Gå til innhold

Erfaringer med netshop.no?


Anbefalte innlegg

tente å kjøpe ny musematte og mus, fant dette her:

http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Tastatur/mus/Musematte/Corepad/Corepad-C1-XXXL-Premium-cloth-mouse-pad-29139-p0000094603.aspx

og

http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Tastatur/mus/Mus/Logitech/Logitech-Gaming-Mouse-G400-USB-Laser-48363-p0000169970.aspx

hvor lang tid er normalt å vente før du får varene? er det noen som har hatt problemer?

 

Takk for svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en av de sterkest etablerte nettbutikkene i landet.

Har handlet fra dem flere ganger, både hentet hos dem og sendt med posten og med posten tar det rundt 4-5 dager.

Upåklagelig service de gangene det har oppstått problemer med produktene.

5 av 5

Lenke til kommentar

De holder vel til rett over gata for Komplett, så de har ca like lang leveringstid (typ 2-3 dager).

 

Ang, retur på defekte ting, så kan det fort ta en stund.

 

Skjermkortet mitt ble defekt et par uker før garantien gikk ut, jeg sendte det inn. Etter én måned uten at jeg hørte noe sendte jeg epost. Da holdt de på og fikse det. 2 måneder etter det igjen, sendte jeg ny epost, da fikk jeg tilbakemelding om at det var fikset. Så etter 3 måneder fikk jeg da skjermkortet tilbake (idag).

 

Men de er flinke på levering iallefall :w00t:

Lenke til kommentar

Har stort sett gode erfaringer jeg også.

Kanskje service og retur trekker litt ned spessielt på åpen kjøp siden jeg måtte fylle ut returskjema holdt ikke med navn og adresse og begrunnelse skrevet på et ark, vil anbefale deg å hente varene i oslo eller Sandefjord om det fysisk mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...