Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Skjærgård Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra utseilingen fra Sandefjord. Himmelen fremstår nok litt "rar" i farger her,men ikke behandlet slik...noe som går igjen på alle bildene den dagen,så må være lyset.Ja som en sikkert ser så er det da foretatt en støy red på den. Link til bildesiden Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 dette falder fint i min smag, Sandefjord ser ud til at være et dejligt sted Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 dette falder fint i min smag, Sandefjord ser ud til at være et dejligt sted Takker,ja er i grunn fint der,det lille jeg har sett av byen.Skal en tur til om ikke så lenge,men er vel redd det blir mye likt,da det er tatt på fergen til Strømstad.Men kan jo ta fra motsatt side også når jeg tenker meg om;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Likte dette J.E. Syns den spesielle farvetonen var kledelig. Fint spill i øyene i forgrunnen, spesielt i storformat. Tror jeg ville klippe litt himmel-egen smak. HG Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Skarpt, flott og interessant bilde, men litt blast på min skjerm. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Skulle roe ned å kommentere så mye på Akam, men når det er så mange fine bilder så er impulskontrollen veldig liten Vann eller blomster, så er vi i gang Synes det er et utrolig flott bilde, falt pladask igjen,bl.a. pga. lyset. Er nysgjerrig på hva du mener med rar himmel for jeg oppfatter det skjøre lyset som riktig ved sjøen. Skagen malerene malte det skjøre lyset i Skagen og det er ganske likt det her. Men det er kanskje noe annet du tenkte på? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Likte dette J.E. Syns den spesielle farvetonen var kledelig. Fint spill i øyene i forgrunnen, spesielt i storformat. Tror jeg ville klippe litt himmel-egen smak. HG Takker.Ang fargen her,og da på himmel vet jeg ikke helt hva som skjedde,om det var lyset osv.For gikk igjen på alle bildene tatt i den retningen;) Skarpt, flott og interessant bilde, men litt blast på min skjerm. Takker.Ja det er litt blast..tror nok det skyldes blender valget her,som fikk det litt ute av dybdefokus..har skarpet opp til maks uten att det sprakk opp i fargen om du forstår,men kommer fler som er bedre;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Skulle roe ned å kommentere så mye på Akam, men når det er så mange fine bilder så er impulskontrollen veldig liten Vann eller blomster, så er vi i gang Synes det er et utrolig flott bilde, falt pladask igjen,bl.a. pga. lyset. Er nysgjerrig på hva du mener med rar himmel for jeg oppfatter det skjøre lyset som riktig ved sjøen. Skagen malerene malte det skjøre lyset i Skagen og det er ganske likt det her. Men det er kanskje noe annet du tenkte på? Takker.Ingen grunn til å ro seg for min del;) Nei nevnte dette med himmelen,så dere ikke trodde jeg hadde behandlet det slik,for dette gikk igjen på alle bildene den dagen.Vel å merke bilder tatt i den retningen.Så var nok noe spesielt med lyset den dagen..og var rett over kl14 dette ble tatt,for båten til Strømstad går da,så derfor synes jeg det ble litt "rar" himmel.Men ikke negativt ment;) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Flott motiv, som fremmes fint av utsnittet du velger. Lyset virker godt fordelt, og himmelen blir ren tilgang, eller tillgång som svenskene sier. Den drar opp helhetsinntrykket, med fine detaljer. Sandefjord bør ikke skjemmes av slik promotering! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ble spennende og fint lys i bilde,det første eg tenkte var hva filter har han nå brukt så godt du skreiv litt!!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Flott motiv, som fremmes fint av utsnittet du velger. Lyset virker godt fordelt, og himmelen blir ren tilgang, eller tillgång som svenskene sier. Den drar opp helhetsinntrykket, med fine detaljer. Sandefjord bør ikke skjemmes av slik promotering! Ble spennende og fint lys i bilde,det første eg tenkte var hva filter har han nå brukt så godt du skreiv litt!!! Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Dette bildet var veldig pent, kan du forsterke blåfargene på himmelen noe med softwaren du har? Det er liksom noe grå himmel. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Dette bildet var veldig pent, kan du forsterke blåfargene på himmelen noe med softwaren du har? Det er liksom noe grå himmel. Det skal jeg se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg