dassloket Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 hei.. er det noen som kan hjelpe meg med bygge ein gaming pc til meg? eg har tenkt og bruke ca 5000-8000 eg har skjermkort, kabinett, og ein strømforsyning på 500w Lenke til kommentar
Ktoffer Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 hvis noen her skal kunne hjelpe deg og tilpasse en data må de i tilfelle vite hvilket skjermkort du har og kabinett slik at dem kan finne passende ting i riktig sokkel Lenke til kommentar
dassloket Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 eg har Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower og skjermkort er Radeon HD 6850.. Lenke til kommentar
Ktoffer Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 jeg skal prøve og sette opp noe men du må ha noen til og komentere mine valg i og med at jeg ikke er veldig god men har litt forståelse da. ser du har radeon hd 6850. den har en anbefalt strømforsyning på 600 W så din er vel egentlig i grenseland tror jeg.(men jeg tror det går) ellers ville jeg prøvd dette http://www.prisjakt.no/list.php?l=24832&view=m jeg la in dataskjerm og mus og tastatur jeg vet ikke om du hadde det fra før av heller eller om du også har w7 så dette kan du i tilfelle ta bort om du har andre løsninger på Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 her har du ett oppsett på Dustinhome.no: hvilken strømforsyning er det snakk om? hvor mye Watt som er oppgitt sier utrolig lite. ett HD 6850 vil trenge lagt fra 600W, de kjører helt fint overklokket i CFX på 600W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå