Beatnik Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg har i fiere år lastet ned en mengde nett-TV-programmer fra bl.a. NRK, som regel med WM Recorder eller Replay Media Catcher. Men nå holder NRK på å betateste sin nye nett-TV, og den har jeg ennå ikke greid å få lastet ned stort fra. I beste fall en mengde småbiter som ikke lar seg åpne etterpå. Noen som har prøvd seg på dette og fått det til? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Mulig dette er til hjelp? http://nrkbeta.no/2012/04/23/test-nrks-splitter-nye-nett-tv/#comment-112757 Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg fikk i det minste bekreftet at de sender programmene i små fragmenter. Med den rette kodeken vil jeg da forhåpentlig både kunne se disse og skjøte dem sammen til en helhet. Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Gammel tråd dette ja, men nå er dette blitt en veldig aktuell problemstilling, ettersom tjenesten er lansert og den gamle "arkivert". Er det noen som har sett noe mer på dette? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 NorBits legger ut det meste som sendes på NRK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå