fotogigen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Sjøsprøyt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ett bilde jeg faktisk har ventet en stund på.I det legger jeg valget av lukker,som i mine øyne gir en flott effekt..liv med andre ord.Og fargespillet i bakgrunnen er jo ikke akkurat noe som trekker ned det heller;)Meget bra. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Sier meg enig med Jan Erik - flott!! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 LIker bildet ditt veldig godt pga. lyset og dramatikken. Mye liv og bevegelse likevel behagelig å se på. En amatørs vurdering med hjertet ;-) 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Takker for positive kommentarer :=) fint dere likte det . Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 meget flot, både himmel og vann Lenke til kommentar
cavey Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Oj, et fantastisk flott og levende bilde! Som amatør finner jeg ikke noe annet å sette fingeren på enn at horisonten kunne vært helt rett (men det er ikke mye om å gjøre). Lenke til kommentar
40D Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg klinte til med sekser. Har hatt ønsker om å gjøre noe lignende med Drammen som bakgrund. Den bølgen, den forgrunnen, er jo helt rå.. Nå fikk jeg blod på tann.. Tenkte på et slikt motiv i natt også,men det blåste surt, så vi (jeg og Nikonfjott) orket ikke mere etter en lang tur i natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg