Kleivis Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Heldige som ikke får straffe imot der... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Der skulle Benayoun vært utvist. Heldige der Hæ? Sparker i Norwich spilleren. Også snytt for 2 straffer Norwich Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Norwich snytt for straffe. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det der skulle vært straffe. Leser også mye om rødt kort på Bønna, men så det ikke selv. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er bare tull. Han har ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Tenk at vi hadde CESC FABREGAS på sentral midtbane før denne sesongen. Det er helt utrooolig hvor mye vi har svekket laget. Tragisk. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Arsenal er veldig "heldige" med dømmingen nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Det er bare tull. Han har ikke gjort noe. Neivel, så å sparke etter folk er greit? Endret 5. mai 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er bare tull. Han har ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er bare tull. Han har ikke gjort noe. Neivel, så å sparke etter folk er greit? Når Terry gjorde det sa du det var greit. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Det er bare tull. Han har ikke gjort noe. Neivel, så å sparke etter folk er greit? Nei, men slik jeg husker hendelsen så kan man ikke kalle det er spark. Seriøst, En stand må man ha beina sine. Ok, mulig jeg har gått glipp av noe. I såfall trekker jeg tilbake det jeg har sagt. Endret 5. mai 2012 av -Lasse Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er bare tull. Han har ikke gjort noe. Neivel, så å sparke etter folk er greit? Når Terry gjorde det sa du det var greit. Hvis Terry er rødt, så er det også på Benayoun Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Men ifølge deg skulle ikke Terry hatt rødt så hvorfor skal Bønna ha det? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ræv. Ræv. Ræv. Chamberlain må inn tidlig for en helt ordinær og tildels uinteressert Ramsey. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Bønna skulle da ikke hatt rødt. Herregud. Gult kort er mer enn nok for det der. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hvem har Newcastle og Tottenham denne runden? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Pause, latterlig elendig omgang. Burde stått 1-4. Vet ikke helt om jeg orker å se på andre omgang. Et mirakel skal til om vi spiller CL neste år. Hvem har Newcastle og Tottenham denne runden? City hjemme, Villa borte Men ifølge deg skulle ikke Terry hatt rødt så hvorfor skal Bønna ha det? Du leser ikke hva jeg skriver. Hvis Terry fikk rødt skal også Benayoun ha det. Spiller ingen rolle hva jeg synes hvis jeg er uenig med reglene Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ox inn for Gerv, please. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Der skulle Benayoun vært utvist. Heldige der Gult. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Helt utrolig at vi kan være så dårlig i dag. Song dagens dårligste. Så jævla nonchelant og treg med ballen, og tar ikke de defensive løpene han skal. Ingen spillere får godkjent etter en slik omgang, ingen! Og vi har gullhår i rumpa som ikke har fått rødt kort og/eller straffe mot oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå