Harald Gjerholm Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Potetinnhøsting Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Flotte høstfarger og lys. Det enste jeg kan pirke på er komposisjonen og motiv. Ser ut som at du faktisk har hatt for mange fine ting her å ta bilde av og at du prøver å få alt med på samme bildet. Jeg ville valgt ut 1 motiv, for eksempel trallen og mer benyttet gjerde og tre som ramme. Sånn som det er nå blir "rammen" for dominerende. Fyr lys dersom noen har innvendinger. Dessuten blir bildet litt for mørkt. Jeg tror dette bildet kunne blitt svært bra slides og lerret! (Er vel ingen som bruker det lenger nå... ;D Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 God fortelling om innhøstingen. Løvet på treet forteller om årstiden, og det øverige om arbeidet som pågår, og tas opp igjen når dagen har jaget nattedoggen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Dette ble jammen ett meget vellykket bilde.En forgrunn med gode høstfarger,skarpt som fy,og da med den naturlig overgangen inn i tåken..ja som å være der dette Harald;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Takk for kommentarer. Jeg kunne tenkt meg litt mindre blender for å få hengeren et lite hakk mer i fokus men tatt er tatt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Takk for kommentarer. Jeg kunne tenkt meg litt mindre blender for åfå hengeren et lite hakk mer i fokus men tatt er tatt. Ser den,men om det absolutt må være det,er jeg neimen ikke sikker på.Men du kan jo markere å prøve å skarpe litt på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg