Skatteflyktning Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Tja, det ser ut til at jeg vi få mye selskap om dette går igjennom. 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Noe annet som vil skje med en slik ordning er jo at den sorte økonomien og korrupsjon vil øke kraftig. 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Noe annet som vil skje med en slik ordning er jo at den sorte økonomien og korrupsjon vil øke kraftig. Ja, noen positive effekter vil man nok få (selv om disse ikke er forventet). Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Personlig støtter jeg de som kommer med forslaget om at alle skal tjene 1,5 mill i året, verken mer eller mindre Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Personlig støtter jeg de som kommer med forslaget om at alle skal tjene 1,5 mill i året, verken mer eller mindre Så man skal altså få dette uansett arbeidsinnsats slik at ingen skal gidde gi noen ekstra innsats. Og de som ikke gidder møte opp på arbeidet i det hele tatt de skal man kanskje ikke ha lov til å sparke eller kanskje de skal få like mye betalt av NAV? Ja, vi har jo sett hvor lite fungerende land med lik avlønning er. Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Personlig støtter jeg de som kommer med forslaget om at alle skal tjene 1,5 mill i året, verken mer eller mindre Så man skal altså få dette uansett arbeidsinnsats slik at ingen skal gidde gi noen ekstra innsats. Og de som ikke gidder møte opp på arbeidet i det hele tatt de skal man kanskje ikke ha lov til å sparke eller kanskje de skal få like mye betalt av NAV? Ja, vi har jo sett hvor lite fungerende land med lik avlønning er. Innlegget var noe humoristisk ment da... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Enkelte partier i Norge virker også humoristisk ment.... 4 Lenke til kommentar
mofomofo Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 I partiet Rødts drømmeverden er alle lutfattige og jobber for staten, der hadde de fått mange stemmer med dette forslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå