Gå til innhold

BK: Valpen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vakker !!! Elsker hunder, og her oser det sjarm, ja og masse spillopper ;) Kjempefint bildet, skarpt og flotte farger synes jeg. Artig med den lille haletippen som sveiper ut på siden i V1. Med dette hundeslaget, så får dere vel nok å drive med i tiden fremover :)

Lenke til kommentar

Hei, flotte farger og begge bildene er bra komponert.

Lite tips: For at bilder av mennesker og dyd skal være stunning, så må fokus treffe øynene. Ser at du har truffet fokus på nesetippen, og det går ikke ann dersom bildet skal på forsiden av National Geographic.

Lenke til kommentar

Vakker !!! Elsker hunder, og her oser det sjarm, ja og masse spillopper ;) Kjempefint bildet, skarpt og flotte farger synes jeg. Artig med den lille haletippen som sveiper ut på siden i V1. Med dette hundeslaget, så får dere vel nok å drive med i tiden fremover :)

Takk for fin tilbakemelding. :)

Søtt..

Takk :)

Herlig modell og festlig bilde!

Takker. :)

Hei, flotte farger og begge bildene er bra komponert.

Lite tips: For at bilder av mennesker og dyd skal være stunning, så må fokus treffe øynene. Ser at du har truffet fokus på nesetippen, og det går ikke ann dersom bildet skal på forsiden av National Geographic.

Takk for utfullende tilbakemelding. :)

Lenke til kommentar

Synes dette ble veldig så bra.Ser en savner fokus på øyne,men i mine øyne ser det helt greit ut..og om det ikke skulle være i fokus..marker og skarp forsiktig opp..og så blir de skarpe;)

Kjekt du synest det var bra,takk for tips!! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...