Aetius Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Canons nyeste vanntette modell. Gratis. Høres det bra ut? Konkurranse: Vinn undervannskamera fra Canon Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 "Premiekameraet vil være i gult, slik at det er lett å finne igjen på bunnen når du mister det." Så det er meningen at jeg skal miste det også? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Litt forvirret her, det var mulig å få 85 stjerner til sammen? Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ingen av svaralternativene for antall stjerner er rett!! Hvis bare stjerner på siste siden summeres, så treffer jeg ett svaralternativ, men det er en kategori som ikke står på sistesiden, som står på en av de foregående sidene... Aetius for gå gjennom oppgaven en gang til, og korrigere svaralernativene. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Pokker, ikke si vi NÅ oppdager at det var noe i veien med testen? Jeg skal sjekke og get back to you. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Her er det helt klart en mangel i testen, som jeg ikke var klar over. Jeg fjerner det aktuelle spørsmålet, slik at serveren ikke tar hensyn til hva folk har svart på det. Det blir vel det mest rettferdige. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) For noen surrehuer ... Nei, det er ingen mangel i testen. Om man leser skriften og ikke bare teller stjerner, så ser man at ALLE stjernene er med i oppsummeringen. Om alle stjernene i testen telles, så telles de 2 ganger. Endring: Ja, det er faktisk jeg som surrer. Vurderingen av optikken mangler faktisk fra oppsummeringen. Sorry. Endret 5. mai 2012 av world wide weird Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 For noen surrehuer ... Nei, det er ingen mangel i testen. Om man leser skriften og ikke bare teller stjerner, så ser man at ALLE stjernene er med i oppsummeringen. Om alle stjernene i testen telles, så telles de 2 ganger. Endring: Ja, det er faktisk jeg som surrer. Vurderingen av optikken mangler faktisk fra oppsummeringen. Sorry. Lol, da jeg så hvor mange sider testen hadde så orket jeg ikke engang tanken på lese et eneste ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg