Tulsa Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Heia folkens! Lurer litt på om noen har greid å spille av mp3-filer på stand-alone dvd-spiller hvor mp3-filer er brent på dvd plater? Hadde vært fint å samle alle mp3-filene på EN dvd-plate :wink: Tulsa Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Mulig jeg er helt på viddene her, men de fleste DVD spillere som leser MP3 filer, krever vel at platene er brent med ISO9660 format, noe ikke DVD plater støtter Lenke til kommentar
hart Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Vil vel tørre å påstå at de fleste som har et MP3 arkiv har mer en 3-4 Gb med musikk... Men å ha samlinga på 4-5 plater er vel ikke så ille det da ;-) Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg testet med mp3 på en dvd-rw plate i min standalone spiller, og den skjønte ikke bæret av hva som lå der da. Så tror nok resultatet blir rimelig negativt for deg også, visst du velger å prøve det. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Denne støtter dvd-mp3..Pluss mye mer. Kanskje det er på tide og bytte ut den gamle sliteren min. http://www.dinside.no/php/art.php?id=92188 Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hvis du vil sjekke om standalone dvd spilleren støtter dvd-mp3 så kan du sjekke det her http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers Lenke til kommentar
Tulsa Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Ja-det samme skjedde meg.Lagra mp3 filer på dvd-rw og "cannot play" dukket på displayet.. Så det er visst forskjell på mp3-cd og mp3-dvd.Skal sjekke nærmere på www.dvdrhelp.com. Takk for responsen. Tulsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå