kompis_25 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 lurte på om det var noen av dere som visste hvor man kunne få tak i kaptein rødskjegg? det holder med om man bare kan se den på stream fra nettet, men er det noen som vet hvor? tenker da på rødskjegg som gikk på tv2 barn tidligere for flere år siden. er da denne serien, hvis noen i det hele tatt husker den da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Sittet her siden du skrev å prøvd å finne denne serien, etter hva jeg har funnet ut så ble det solgt en dvd med 5 episoder, men det var kun den Franske versjonen. Er i alt 26 episoder og det er den Franske kanalen TF1 og en Italiensk kanal RAI som har rettighetene. Fant ikke noe på ebay eller amazon i hverken Usa eller England Ikke noen legubre sider som streamer og ikke noen torrenter. Her må en nok kontakte TF1 eller RAI i håp om å finne ut noe mer. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 jaja, er jo jævlig synd og skulle miste en slik serie ihvertfall, for dette var en serie jeg kommer til og huske tilbake til over lang tid. er ganske mange barndomms-minner jeg har herfra, så håper virkelig at denne serien blir funnet ett eller annet sted på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå