Luske_Ludvig Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hei, dette bildet likte jeg veldig godt og det kunne fint hengt på veggen (evt. garasjen, kremt, due to lav konefaktor) hjemme hos meg. Jeg elsker bilder av svunnen storhetstid og forfall. Men, hehe, fant en liten pikelirk. Skiltet fremme på traktoren er utbrent og uleselig. Kanskje du klarer å lirke frem tallene? Lenke til kommentar
eddie garden Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg synes skiltet forteller en historie det også... Knallbra bilde .-) Lenke til kommentar
40D Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 Hei, dette bildet likte jeg veldig godt og det kunne fint hengt på veggen (evt. garasjen, kremt, due to lav konefaktor) hjemme hos meg.Jeg elsker bilder av svunnen storhetstid og forfall.Men, hehe, fant en liten pikelirk. Skiltet fremme på traktoren er utbrent og uleselig. Kanskje du klarer å lirke frem tallene? Jeg prøvde å gjøre noe med pirkelirken. Se v.2. Takk for tips og kommentar. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Knallbra! Dette var et veldig flott bilde med mye følelser. Eksempelvis svunnen storhetstid som Luske_Ludvig sa Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Meget stiligt bilde. Spesielt v.2 Er noe med gamle kjøretøy, eller bygg. poeng fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg