Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan sjekke opp jenter på gata?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 15 og når jeg og kompisene mine er i byen pleier vi å se på de chilleste jentene og vi stalker dem i en halv time, men ingen tør å snakke til dem. Men hva kan man si?? Hvordan kommer man i kontakt??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er 15 og når jeg og kompisene mine er i byen pleier vi å se på de chilleste jentene og vi stalker dem i en halv time, men ingen tør å snakke til dem. Men hva kan man si?? Hvordan kommer man i kontakt??

Begyn å snakke til dei og fleipe osv som om du kjenner dei VELDIG godt. Liksom beste veninna dine.

For så å bli "overasket" at du tokk feil og at dei likner så mye på veninnene dine.

Første gong eg gjorde det, så var det faktisk slik, at trudde eg snakka til veninna mi (det var litt mørkt da!:))

Men det fungerte SÅ bra. Ein er veldig naturlig, snakker veldig åpent, slår gode vitser og det drar jenter:)

Lenke til kommentar

"Hei, vil du være med hjem å pule?"

Funker hver gang ass

kanskje i den bondeknøl landsbyen du kommer fra. Men cut the bullshit, trenger seriøse svar

Grunnen til at du ikke får seriøse svar kommer nok av at det neppe finnes noe bra svar på dette. Enten må du være jævlig kjekk og heldig, også må du samtidig treffe på rett jente for at slik sjekking i det hele tatt skal fungere. Man må nok regne med å feile litt.

Lenke til kommentar

Funker hver gang ass

kanskje i den bondeknøl landsbyen du kommer fra. Men cut the bullshit, trenger seriøse svar

Grunnen til at du ikke får seriøse svar kommer nok av at det neppe finnes noe bra svar på dette. Enten må du være jævlig kjekk og heldig, også må du samtidig treffe på rett jente for at slik sjekking i det hele tatt skal fungere. Man må nok regne med å feile litt.

har hørt at jeg er ganske kjekk. Problemet er at jeg er ganske sjenert med jenter...

Søk på "day game" på youtube

så det nå! Det var rått!!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Funker hver gang ass

har hørt at jeg er ganske kjekk. Problemet er at jeg er ganske sjenert med jenter...

Ok, men hvis du har hørt at du er ganske kjekk er det bare å kjøre på. Da spiller det ikke så mye rolle hva du sier.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Funker hver gang ass

Ok, men hvis du har hørt at du er ganske kjekk er det bare å kjøre på. Da spiller det ikke så mye rolle hva du sier.

Jeg lo av den

Lenke til kommentar

Når du er 15 er det kanskje like greit å ikke sjekke opp folk på gata?

Hva med å dulte forsiktig borti dem,"miste" noe på bakken, og satse på at dere begge bøyer dere ned for å plukke opp det du mistet? Og så bare ta praten derfra. Se for deg en halvdårlig romantisk komedie, flere av dem har scener av den typen.

Endret av kattungen
Lenke til kommentar

(..)se på de chilleste jentene og vi stalker dem i en halv time,(...)

Såkalt 'stalking' er faktisk forbudt, da det kan gå innunder det som straffeloven kaller plagsom og truende atferd.

Forstår at du og kompisene dine er i tikkende hormonbombe-alderen, men 'stalking' er uakseptabelt.

Lenke til kommentar

Tror du har en litt feil oppfatning av hva trådstarter mener, LostinSpace. Nå er ikke jeg

jurist, men tviler trådstarters adferd kommer inn under straffeloven om han og vennegjengen

titter litt på jenter, og går samme vei. Jeg mener dette er ganske normalt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

(...)om han og vennegjengen titter litt på jenter, og går samme vei.

Skal de samme vei uansett, så er ikke 'stalking' et tema nei.

Jeg mener dette er ganske normalt.

Kommer an på hva du ser som normalt?

Å bevisst følge etter noen dersom du ikke skal samme vei, er ikke normalt nei. Når du er ung & dum & tenker med det andre hodet derimot, blir reglene for normal og "kul" oppførsel vridd litt om på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...