Bjoolz Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 I kanskje 20-30 minutt av gangen 1-2 ganger per dag så nekter plutselig internett nettleseren min i gjøre noe. Alle programmer funker fint, men nettleseren kan ikke laste inn noen sider. Hvis jeg prøver å pinge via cmd så kommer ingen av dem gjennom (Dette gjelder også hvis jeg pinger feks vt servern som jeg er inne på og prater). Det eneste andre som er tilkoblet nettverket er mobilen og den får ikke brukt noe. Jeg brukte speedtest programmet til iphone for å sjekke resultatet. Opp hastigheten dere ser er normal, jeg har ræva internett. MSen derimot er merkelig siden jeg har normal MS i spill og på vt. Tror dere det er routeren som begynner å bli sliten eller må jeg ta en tlf til Telenor? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Har du noe bittorrent eller annet med masse forbindelser kjørende? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Nei, jeg har ikke det. Jeg har også Netlimiter (Program med oversikt over alt som bruker nett på pcen med mulighet for å velge hvor mye hvert program kan bruke pga jeg har crap nett her. Har også prøvd å avslutte netlimiter, restarte maskinen uten programmet kjørende i det hele tatt tilfelle det har gått amok og choket feil ting uten suksess). Har kun 1500/300 nett så hvis noe på nettverket bruker mer enn 80 kbs ned, 10 opp så får jeg merkbar høyere ms i spill, men dette skjer som sagt ikke. Har helt fin MS på både ventrilo og i spill. Endret 5. mai 2012 av Bjoolz Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Prøv å kjøre traceroute i stedet for ping, så vil du se hvor forsinkelsen skjer. EKS: tracert vg.no Du kan også laste ned pingplotter for å se hvordan linjen oppfører seg. De feilsymptomene dine er litt merkelige... ^'^ Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Skal prøve det. Må¨bare vente på at det skjer igjen. Lenke til kommentar
ZiPe Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 har du multimodem?.. nice har du har bra ping. selvom du har dårlig connect.. jeg har faktisk 5mbps som er bra til der jeg bor men har 40 i ping . noen tip til bra ping vis man har dårlig nett? Lenke til kommentar
pyrofy Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Virker som at jeg har det samme problemet som deg, Bjoolz. Eneste som har virket for meg sålangt har vert å restarte routern. Jeg bruker mobilt brebånd. Jeg kan, som Bjoolz også gjør bekrefte at ingenting ødelegger for båndbredden. Den er helt i orden og pingen er fin. Men å gjøre nye tilkoblinger går ikke ann. Endret 6. mai 2012 av pyrofy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Speedtouch st780wlt modemet mitt har også begynt å oppføre seg slik på WiFi. så nå har jeg satt inn et eldre modem... Ut å handle nytt snart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå