Caddy Skrevet 4. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2012 Jepp. Jeg så en annonse på VG.no i forrige uke, gratis barberhøvel! Shaver.no selger samme greia, men tenkte jeg kunne teste gratis før jeg kjøper noe, så here we go: Gamle giletten klar til pensjon? Førsteinntrykk etter å ha revet av den forbanna plasten, som det gjerne trengs hekksaks til, (nokså vanlig..) : Solid. Metall. Tung. Ingen batteri. Kvalitet? Gilette føles billig i forhold, og kan ikke engang ligge på ryggen... Så hva duger den til da.. Noe av dette skal vekk! Test: Litt vann i tryne, kjøre på med en dæsj barberskum fra BIC. Føles rart å ikke "skru på" høvelen.. (Vibreringa til giletten) Skraper litt: Og done: Konklusjon: Billig høvel. Men minst like bra som meget dyre gilette! 6 blader kjører igjennom grov busk som om det var smør. Synes man barberblader er for dyrt, sjekk ut Dorco Pase 6 Plus! Får en anbefaling i fra meg i værtfall. (Da giletten min ikke har fått skifta blad på en stund, blir det for dumt å sammenlikne en 6 bladers ny høvel på en side, og oldisen med slitte blader på andre...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå