Kugnar Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hei, Lurer på ny stasjonær som skal stå i stova, og i alle fall brukast på TVen i første omgong. Eg vil ha ein ganske stille PC, men tenker det vil vere kjekt med muligheit til enkel overklokking om eg får lyst til dette. Vil dette fungere? DVD spelar, operativsytem, mus og tastatur++ ordnar eg etter kvart. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 16GB ram er overkill til dette, det vil ikke trenges før du skal drive med tung videoredigering eller rendering. en seagate barracuda 7200RPM disk koster akkurat det samme og vil være mye bedre Cooler master er ikke så flinke når det kommer til kvalitet på PSUene deres, kjøp heller en OCZ ZT strømforsyning. til sist ville jeg mye heller gått for en Intel 520 SSD, eventuelt en Intel 330. disse er utrolig mye mer stabile. Lenke til kommentar
Kugnar Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Takk for info, Ser det er fleire trådar på same emnet, men eit par spørsmål til: -Er det noko problem med å velge mini-midi tower om eg ikkje skal ha større skjermkort eller mange harddiskar? -Er dette hovudkortet bra nok til enkel overklokking? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 er ikke noe problem med mini/midi tower, skjønner ikke hvorfor ikke alle som ikke trenger flere skjermkort har det. de er jo egentlig veldig romslige. fra hovedkort til hovedkort er det ikke så stor forkskjell på overklokking, det skal gå helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå