BlackDeath Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Merklig sak dette..... Når jeg skriver inn adressen til www.itavisen.no så kommer jeg til en side for spill. Hvis jeg bruker www.it-avisen.no så kommer jeg til IT avisen. Kan noen forklare meg hva som er feil...? Kent Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 kan ikke akkurat forklare hva som er feil, men feilen er nok på DIN maskin. it-avisen.no og itavisen.no går hos meg til en og samme side Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Når jeg skriver inn adressen til www.itavisen.no så kommer jeg til en side for spill. Hvis jeg bruker www.it-avisen.no så kommer jeg til IT avisen. Jeg ville ha tatt å kjørt en scan med Ad-Aware å fått skjekket etter spyware som kanskje redirecter deg fra it-avisen til en annen side i stede for itavisen.no Ellers, så kan du tømme "Internet temporary files" for å bli kvitt problemet. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Ja jeg regner med at det er min maskin, men lurer på om noen har noe forslag til hva som er feil.... Kent Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Ja jeg regner med at det er min maskin, men lurer på om noen har noe forslag til hva som er feil.... Kent Altså, hvis du leser posten min ovenfor så gir jeg deg en måte å bli kvitt problemet på Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Sorry jeg så ikke posten din. Har forøkt boot, programmet som du anbefalte og slette filene i Eksplorer... Bruker Norton Antivirus 2000 Men det funker ikke. Jeg kommer til denne siden: http://www.ultimatearcade.com/arcade/games/ Kent Lenke til kommentar
Panter Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Søk i windowsmappen og under etter en fil som heter hosts, kun det. Hos meg med xp ligger den i C:WINDOWSsystem32driversetc Åpn den i notepad og se hva som står der. Webadresser som står der blir redirected til den ipadressen som står utenfor. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Nei det er ingen feil i hosts fila heller. Men tanken var god den..... Andre forslag? Kent Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Har forsøkt med "Spybot - Search & Destroy" og "Ad-aware 6.0", men fremdeles blir jeg sendt til denne spill siden. Andre forslag til løsning?? Kent Lenke til kommentar
petterg Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 prøv å pinge begge adressene. Får du reply fra samme IP begge ganger? Start->run->"CMD" xxx> ping www.itavisen.no [ENTER] Pinging www.itavisen.no [193.91.191.235] with 32 bytes of data: .... xxx> ping www.it-avisen.no Pinging www.it-avisen.no [193.91.191.235] with 32 bytes of data: ... Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Fikk ikke pinget gjennom brann muren. Men jeg fikk stoppet det! Fant ut at ved å gå til "Tools - Internet Options..- Advanced - Restore Defaults" så ble det riktig. Jeg veit at jeg hadde aktivert "Use - Inline Auto complete", mulig at det kan være årsaken!?? Takk til alle som har bidratt med tips. Kent Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 kan ikke akkurat forklare hva som er feil, men feilen er nok på DIN maskin. it-avisen.no og itavisen.no går hos meg til en og samme side me 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå