@ndreas Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 var lei av den gamle data musa mi, så jeg kjøpte meg en Logitech® MX™700 Cordless Optical Mouse, funker jo greit den, problemet mitt er at scroller hjulet ikke virker i spill. leste manualen gjorde det som sto, men nei... vil ikke funke.... http://logitech.no/index.cfm?page=products...3&languageid=14 *åpen for forslag* Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Last ned siste drivere fra logitech, det fikser saken ganske kjapt. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Eller, ikke installer driverene. Det fungerer aller best. En kjent sak at driverene til Logitech ikke er top of the range... Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 fungerer helt topp til meg da. :-? Det er ikke et eneste problem skal jeg fortelle deg, bruker alle knappene også.(wow! ) Last ned de nyeste driverne/mousewaren så vill alt fungere. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det er i spill at ting ikke altid fungerer helt som det skal med Logitech driverene. Kan godt hende at Logitech begynner å få orden på ting i nyere driverversioner. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Dette gjør du: gå inn på kontroll panel, så til "legge til eller slette programmer", og så finner du "Mouseware" fra Logitech, og sletter denne. Så vil musa funke helt fint (hvis du har XP), det er bare den øverste knappen (alt-tab) som ikke funker. Eller så må du ta ned siste Mouseware fra Logitech, de skal vist ha løst problemet det, men jeg har ikke giddet å tatt den ned, funker perfekt uten. Dessuten så sparer du både plass (10 mb, store mengder) og program maskinen må jobbe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå