Sliggern Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Hei, jeg hadde tenkt meg og kjøpe en ny pc, den skal brukes til spilling og hosting. Jeg har laget meg en liste på komplett.no hvor jeg har alle komponetene jeg vil ha men vet ikke om det er alle eller om de passer 100% sammen . Jeg har operativsystem, cd-rom og mus/matte. Er det noe jeg har glemt, kansje noen andre komponenter Alle råd vil bli satt stor pris på, buskjette er på ca. 16000; http://www.komplett....0A-EE59FF72F177 Endret 4. mai 2012 av Sliggern Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 For det første, kjøp heller fra www.dustinhome.no Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hei, Har du en eller flere gamle harddisker du kan sette inn for ren lagring? 240 GB kan fort bli lite hvis man tar mye bilder og video. Den typen lagring trenger heller ikke SSD. Mvh Dr.I Lenke til kommentar
Sliggern Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Ja, jeg har en HDD på 1 terra Lenke til kommentar
phlake Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Kjøp fra Dustinhome og bytt ut rammen med 2 8GB-sett Corsair Vengeance 1600 Low profile eller noe. Bedre ram til en billigere penge. Du kan også vurdere nyere i7. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Har du tenkt å overklokke? Hvis du ikke har det kan du like godt satse på rimeligere minne, hovedkort og droppe vannkjøling. Trenger du: Wireless N USB adapter? Vi mangler skjerm og høyttalere, men det har du sikkert. :-) Mvh Dr.I Lenke til kommentar
Sliggern Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg har nok tenkt til å overklokke ja Har to skjermer og 5.1 surround lyd så det er i boks Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Bytt PSU til AX750 som koster like mye som HX850 og uansett er mer enn nok til dette oppsettet. Også mer enn nok til HD7950 i CFX om du så vil. "Vannkjølinga" du har valgt er langt ifra verdt pengene. Kjøp ev. en Corsair H60 til 500kr fra Dustinhome, eller velg en god luftkjøler som Noctua NH-D14. Ang. SSD så stoler jeg ikke på SandForce 2281-baserte enheter etter alt tullet som har vært. Velg heller en Crucial M4 eller Samsung 830 som er svært gode og stabile. Endret 4. mai 2012 av Komakino Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) The overall temperature winner with default CPU settings was the Corsair H100 with a load temp of 48.67*C and at the back of the pack was the Intel RTS2011LC at 66.00*C. It was a bit shocking to see that water coolers were in first and last place, but that is what happened here today. Enjoy psuedo-vannkjøling fra Intel... Kutt wifi-kortet og kjøp Asus P8Z77-V Pro eller Deluxe. Da følger det med wifi-modul. Deluxe har også 16-veis strømforsyning til prosessoren (12+4 til iGPU), som definitivt hjelper på ved overklokking. Endret 4. mai 2012 av MDCCLXXVI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå