Gå til innhold

Diskusjonstråd for Company of Heroes 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da ser det ut som filservern min endrer rolle til COH 2 klient. Har bestilt et 7950 3Gig skjermkort! Skal spillet dette på en 27" mac skjerm i 2560x1440 :-) Detta spillet har jeg jaggu venta på lenge. Har stort sett holdt meg til konsoll de siste åra, selv om jeg spilte mye på PC i gamle dager. Får delene i morra og da skal det jammen spilles COH1 igjen på høyeste oppløsning noe jeg aldri har gjort før.

Blir vel mest å kose seg i singleplayer i første omgang, før jeg prøver meg på multi. Er det noen form for matching av spillere på MP i COH2?

Lenke til kommentar

Ser på litt commentary nå, og må si jeg virkelig gleder meg! Får litt nostalgi-følelse av å se på det. Savner spill som dette, hvor du bygger baser, sender ut troppene og slåss om holdepunkter. Virkelig lenge siden vi har fått et slikt spill nå. Må nesten tilbake til Dawn of War I. Ikke et vondt ord om spill som RUSE og Wargame, de er faktisk to spiller jeg virkelig liker, med de dekker ikke den samme spillgleden som spill som CoH og DoW. Liker at Relic ikke prøver å finne opp hjulet på nytt, samtidig som de implementerer noen fiffige løsninger, som nettopp true sight.

Counting days! Ikke verst å få spillet på selveste bursdagen min :)

Endret av Blitsen
Lenke til kommentar

Regner med at folk har fått med seg dette :)

http://www.gamer.no/...for-alle-i-dag/

Fikk mine første timer med spillet igår og er positivt overrasket over hvordan både snøstormene og true sight er implementert. Syntes det ga gameplayet ett friskt pust. Blir litt mer micro management med infanteri med tanke på bålbygging og søke ly ved storm men må si jeg likte dette. Ble litt hektisk og prøve å sette seg inn i alt det nye da det kun er åpnet for multiplayer, ergo ingen pauseknapp... :p

Grafikk, de nye lydeffektene "This land belongs to the people" og "For Stalin!" :), musikken etc, føler jeg er helt perfekt. Ble heller ikke nevneverdig plaget av de famøse morterne som mange har klaget på så tror de har balansert dette greit nå.

La også merke til at alle forsterkninger man bestiller ikke dukker opp ifra Barracks eller Armory men kommer løpende inn på mappet på samme måte som HQ`en osv til Britene i 1`ern. Vet ikke helt hvorfor det er sånn og om det bare gjelder russerne men uansett greit nok.

Eneste jeg stiller meg littegrann skeptisk til er disse nye lvl loadoutsa som gir små bonus fordeler ved høy level. Selv om det er marginale fordeler syntes jeg det hele er helt unødvendig.

Uansett, gleder meg som ett barn å ta fatt på campaignen den 25 juni! :)

PS: Må også legge til at multiplayern var helt laggfri og spillet gikk som en klokke på den 4 år gamle maskinen min. Nice.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Spillet crasher hos meg, etter ca 5 min med gameplay. Skal ha drivere i orden, så virker litt pussig. Ingen andre som plages med dette?

Jo, dvs ved den forrige Beta stress testen så var skjermen dekket av artifacts og var uspillbart og hang seg etter få sekunder. Prøvde igjen på måfå nå og ble overrasket av at alt var bare bra, men regnet med at det kom av at jeg fikk oppdatert driverne mine i mellomtiden.

Du kan jo prøve å høre litt på offisielle forumet om det er noen som sliter med det samme.

Lenke til kommentar

Noen som har oversikt over hotkeys?

Svar to self.

Er ikke lett å finne ut av dette da det ikke er noe offisielt foreløpig, men funnet ut av ett par.

Team chat: Enter

Chat all: Shift + Enter

Lage grupper: Ctrl + 1-9

Noen som vet om flere, som for eks en tast til å rullere igjennom de forskjellige styrkene, så tas det imot med takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...