Gå til innhold

Diskusjonstråd for Company of Heroes 2

Anbefalte innlegg

Legger ikke snøstormene bare mer fokus/fordel over på tanks/kjøretøy som ikke tar skade av kulde? De fleste kampene jeg har vært i har kokt ned til ren tankskrig. Det blir mye ekstra mikro rundt å flytte på soldatene/bygge bål osv. Det er nesten som infanteri som oftest blir forbikjørt fordi tankser og kjøretøy rydder det meste.

Forresten, dere kan skaffe dere adgang til betaen her så lenge de har nøkler, for dere som ikke er inne:

http://www.curse.com...any-of-heroes-2

Det endrer fokuset litt til kjøretøy ja, men jeg tror problemet i utgangspunktet er at infanteri temmelig fort blir sjanseløse og sprenges vekk alt for lett. Selve konseptet med mindre sikt og rom for å manøvrere mekaniserte styrker er egentlig ganske spennende, men som du sier gir det jo en ekstra fordel til kjøretøyene, som allerede er overlegne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir jo som sagt kun en stor spammekrig, man trenger virkelig forsvarsbygninger!

Får ikke spilt det, har foreløpig for ræva PC.. Men lurer veldig på dette du sier med mindre forsvarsbygninger, hva er det man egentlig kan bygge? Man har vel enda bunker med maskinguns/mortars etc og engineers som har mulighet til å bygge light defensive structures?

Lenke til kommentar

Bunkere ja. De kan være MG-posisjoner, feltlege-stasjon og resupply-punkt for å få nye soldater til en tropp som har mistet noen. Det finnes også stasjonære kanoner som 88mm (tysk) og så kan man bygge ned tankser slik at de får bedre armor/hurtigere reload; meget nyttig i forsvar!

AI bygger aldri forsvar, selv ikke Ekspert Ai'ene og det er litt skuffende. AI kjører sin egen stil samme hvordan Spilleren spiller.

Lenke til kommentar

Funker ikke hos meg, spillet starter men bare glitcher og artifacts. Lurer på om det er gamle kort og driverne mine og ikke spillet da. Dags å oppgradere for dette må spilles! Noen som har fått sjekket ut?

Kjører du spillet i Window mode, så forsvinner grafikk glitchene og artifactsene.. Iallefall her på AMD skjermkort :)

Fikk også bedre FPS av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nå har jeg ikke fulgt så alt for godt med på CoH2, men preorder bonusene inkluderer nye commanders? Er det noa ala de 3 man hadde å velge over i CoH1? Vil det si at de muligens har en fordel i multiplayer? Føler det er noe jeg ikke skjønner rundt dette.

Lenke til kommentar

Hei,

Dere som har spilt Beta. Var det slik at man nå ikke kan ta gå inn med infanteri i byggninger lenger? Kunne man heller ikke bygge MG stillinger? Halve morro med dette spillet var jo å sette opp "feller" for motstanderen og se dem ramle inn mens AT-kanonene dundret artilleriet pepret og mg-stillingene utryddet siste rest av det som måtte våge seg mot din base.

Var bare så konge med de få missions i COH1 der man skulle sette opp styrker for å ta imot en invasjon. Lo så jeg grein et par ganger over det infernoet som oppstod. Får da virkelig håpe at COH2 har noe av samme sjanger. Liker litt laid back spilling mot AI der jeg kan pause og tenkte meg om og plassere ut forsvar for å massakrere innkommende styrker....

Skal faen meg handles monster PC hvis dette spillet er bra!

Lenke til kommentar

Hei,

Dere som har spilt Beta. Var det slik at man nå ikke kan ta gå inn med infanteri i byggninger lenger? Kunne man heller ikke bygge MG stillinger? Halve morro med dette spillet var jo å sette opp "feller" for motstanderen og se dem ramle inn mens AT-kanonene dundret artilleriet pepret og mg-stillingene utryddet siste rest av det som måtte våge seg mot din base.

Var bare så konge med de få missions i COH1 der man skulle sette opp styrker for å ta imot en invasjon. Lo så jeg grein et par ganger over det infernoet som oppstod. Får da virkelig håpe at COH2 har noe av samme sjanger. Liker litt laid back spilling mot AI der jeg kan pause og tenkte meg om og plassere ut forsvar for å massakrere innkommende styrker....

Skal faen meg handles monster PC hvis dette spillet er bra!

Du kan fortsatt ha folk i alle bygninger, untatt de som har blitt satt fyr på (bygninger brenner faktisk denne gangen i motsetning til COH 1.). VIdere er det bare tyskerne som kan sette opp bunkere for MG, russerne på sin side satser gjerne på mye infanteri. Mange har klaget på mangelen på russiske bunkere og stridsvognshindringer så kanskje det kommer i den endelige versjonen.

Lenke til kommentar

Kan vel virke som at Russerne er litt underlegne på flere måter. Spilles de litt på samme måte som Kineserne i Modern Combat kanskje? Og er de Tyske styrkene som de var i originalen og delt opp mellom Wehrmacht og Panzer Elite?

Hvis man skal se på det historisk og drar inn værelementet så regner jeg med at tyske soldater er avhenig av å søke ly i bygninger etc mens de russiske er mer hardføre i dårlig vær. Kanskje sikte og stamina (om det da er en faktor) ikke har noen påvirkning for russerne slik det har på tysk soldater. Den brente jords taktikk blir vel ikke så lett å få til i dette spillet selv om den var veldig avgjørende historisk sett.

Lenke til kommentar

Hvis man skal se på det historisk og drar inn værelementet så regner jeg med at tyske soldater er avhenig av å søke ly i bygninger etc mens de russiske er mer hardføre i dårlig vær. Kanskje sikte og stamina (om det da er en faktor) ikke har noen påvirkning for russerne slik det har på tysk soldater. Den brente jords taktikk blir vel ikke så lett å få til i dette spillet selv om den var veldig avgjørende historisk sett.

De tåler like mye/lite kulde, menn er avhengige av ly/varme når det er snøstorm. Derfor kan man ødelegge hus og varmeplasser for å gjøre stormproblemene verre for fienden

Lenke til kommentar

Er jo nesten umulig å spille russere jo. Blir alltid rushet ned av stugs etter 5min og guards har ingen sjangse mot dem heller. Spammet av mortards er helt utrolig, blir rett og slett svært skuffet over balansen i spillet.

Blir litt engstelig for denne mortar spammingen, PCGamer skrivel litt om det her også:

Company of Heroes 2 multiplayer beta impressions – of mortars and men:

http://www.pcgamer.com/previews/company-of-heroes-2-multiplayer-beta-impressions/

Beta tester er jo nettopp for å avdekke ubalanser og bugs så forhåpentligvis blir dette tatt tak i før release. Burde vel ikke være værre enn å redusere rekkevidden og/eller høyne kostnaden for mortar teams.

Lenke til kommentar

Blir litt engstelig for denne mortar spammingen, PCGamer skrivel litt om det her også:

Company of Heroes 2 multiplayer beta impressions – of mortars and men:

http://www.pcgamer.com/previews/company-of-heroes-2-multiplayer-beta-impressions/

Beta tester er jo nettopp for å avdekke ubalanser og bugs så forhåpentligvis blir dette tatt tak i før release. Burde vel ikke være værre enn å redusere rekkevidden og/eller høyne kostnaden for mortar teams.

Bombekasterne har blitt kraftig svekket siden starten av betaen. De var langtfra noe så stort problem da betaen ble avsluttet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...